نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

آهنگساز بازی Far Cry 5 مشخص شد

کمپانی یوبی سافت آهنگساز بازی Far Cry 5 را معرفی کرد که یکی از اشخاص بزرگ دنیای موسیقی محسوب می‌شود.

امروز کمپانی یوبیسافت در جدیدترین اخبار بازی از آهنگساز بازی Far Cry 5 رونمایی کرد و این شخص یکی بزرگان دنیای موسیقی محسوب می‌شود. دن رومر که از معروفترین آثار او می‌توان به ساخت موسیقی دو فیلم Beasts of the Southern Wild و فیلم Beasts of No Nation اشاره کرد، مسئولیت نوشتن موسیقی بازی Far Cry 5 و طراحی موسیقی‌های مخصوص این بازی اکشن جهان باز را برعهده خواهد داشت.

علاوه بر آثار وی برای دو فیلم مذکور، رومر موسیقی‌های دیگری هم تولید کرده که احتمالا آن‌ها را شنیده‌اید. از معروفترین آن‌ها می‌توان به Say Something از گروه A Great Big World و موسیقی Treat You Better شاون مندس اشاره کرد.

دن رومر

بازی Far Cry 5 در شهرک مجازی در آمریکا به نام هوپ کانتری روایت می‌شود. رومر در ساخت موسیقی بازی از ادوات موسیقی مانند بانجو، ویولن و گیتار استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، هر منطقه از بازی موسیقی مختص به خود را دارد. در مورد موسیقی که او نوشته است هم می‌توان به وجود مناجاتی در آن‌ها اشاره کرد که توسط گروه سرود نوشویل اجرا شده‌اند و بابی شین آن‌ها را تولید کرده است.

یکی از عناصر اصلی داستان بازی Far Cry 5 به وجود فرقه افراطی شبه مذهبی بازمی‌گردد که کنترل هوپ کانتری را در دست گرفته‌اند و متن مناجات موسیقی بازتاب الهام گرفتن از رهبر آن‌ها و اعضایش است. این در حالی است که پیام‌های شیطانی هم در این مناجات برای افراد گروه مقاومت پنهان شده است. هر یک از این مناجات با موسیقی موجود در بازی که بازیکنان در هنگام کاوش در محیط و مبارزه با اعضای این فرقه گوش می‌دهد ترکیب می‌شود.

بازی Far Cry 5 ماه فبریه ۲۰۱۸ (بهمن/اسفند) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده