نویسنده: آرش رستمی
// چهار شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

نشان تجاری Zelda جدید به بهره‌گیری نینتندو NX از کارتریج اشاره می‌کند

آن‌طور که از اسناد نشان تجاری The Legend of Zelda: Breath of the Wild برمی‌آید، بازی‌های فیزیکی کنسول نینتندو NX ممکن است واقعاً در قالب کارتریج عرضه شوند. با زومجی همراه باشید.

چندی پیش، وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارشی را در مورد نینتندو NX منتشر کرد؛ مبنی بر اینکه بازی‌های کنسول جدید نینتندو به‌جای دیسک‌های نوری در قالب کارتریج به فروش خواهند رسید. اکنون خبر جدیدی بر سر زبان‌ها افتاده که به‌نوعی گزارش وال استریت ژورنال را تأیید می‌کند.

وب‌سایت آل گیمز دلتا (AllGamesDelta) به‌تازگی اسناد ثبت نشان تجاری The Legend of Zelda: Breath of the Wild را بررسی کرده و در آن‌ها به عبارت «کارتریج‌های بازی‌های ویدیویی» برخورده است. این وب‌سایت طی توییتی در این‌باره نوشته است:

اطلاعات جدید نشان تجاری Zelda: Breath of the Wild بارِ دیگر [وجود داشتنِ] کارتریج‌های بازی برای NX را تأیید می‌کند.

البته در این اسناد، قالب‌های دیگر توزیع بازی هم فهرست شده‌اند که در میان آن‌ها دو مورد محتوای دانلودی و دیسک‌های بازی هم به چشم می‌خورد؛ اما از آنجا که زلدای جدید قرار است برای کنسول Wii U هم منتشر شود، این موارد احتمالاً تنها به کنسول پیشین نینتندو مربوط می‌شوند.

کمپانی ژاپنی هنوز در مورد استفاده یا عدم استفاده‌ی کنسول جدیدش از کارتریج‌ها صحبتی نکرده است. نینتندو NX قرار است در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) روانه‌ی بازار شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده