نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

دث استروک آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن خواهد بود

شخصیت دث‌استروک (Deathstroke)، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌سی، قرار است آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن (The Batman) باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بن افلک اکنون در لندن برای فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) به سر می‌برد تا بار دیگر در نقش بروس وین / بتمن نقش آفرینی کند، کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر، کارگردان فیلم مرد پولادین (Man of Steel) و بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)، است. افلک که برنده دو جایزه اسکار شده است، اخیرا ویدیویی را در تویتر شخصی خود منتشر کرده است که از حضور شخصیت دث‌استروک در فیلم Justice League خبر می‌داد و علاقه‌مندان دنیای کامیک را بسیار هیجان زده کرده است. با این حال، هویت بازیگر اسلید ویلسون / دث‌استروک در فیلم Justice League اعلام نشده است و مشخص نیست چقدر نقش وی در این فیلم پر رنگ خواهد بود. بسیاری از طرفداران بر این باورند که این ویدیو منتشر شده از دث‌استروک در واقع یک تصویر آزمایشی از فیلم مستقل بتمن است که افلک کارگردانی آن را بر عهده دارد و در حال حاضر به همراه جف جانز، رئیس جدید بخش سرگرمی و فیلم دی‌سی کامیکس (دی‌سی اینترتینمنت) و نویسنده تحسن شده کتاب‌های کامیک، در حال نوشتن و توسعه فیلمنامه آن هستند.

طبق خبری که وب‌سایت The Wrap منتشر کرده است، دث‌استروک قرار است به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن به کارگردانی بن افلک، حضور داشته باشد. جهان سینمایی دی‌سی تا به امروز ارتباطات زیادی بین فیلم‌های خود داشته‌اند که از جمله این ارتباطات می‌توان به فیلم Batman v Superman که در آن اعضای Justice League از جمله زن شگفت‌ انگیز، سایبورگ، آکوامن و فلش معرفی شدند یا حضور بتمن با بازی بن افلک در فیلم جوخه انتحار (Suicide Squad) به کارگردانی دیوید آیر، اشاره کرد. دث‌استروک قرار است اولین بار در فیلم Justice League معرفی شود و سپس به عنوان آنتاگونیست اصلی و برای مبارزه با شوالیه تاریکی در فیلم مستقل بتمن حضور خواهد داشت. 

Deathstroke

اولین نشانه‌های حضور دث‌استروک در دنیای سینمایی دی‌سی به اوایل سال ۲۰۱۶ بر می‌گردد. در ماه فوریه مارک گوگنهایم، سازنده سریال‌های پیکان (Arrow) و فلش (The Flash) برای شبکه The CW، در جواب سوال بازگشت اسلید ویلسون با بازی مانو بنت، به سریال Arrow گفت که «این شخصیت اکنون در پروژه دیگری از کمپانی دی‌سی حضور دارد» و به این ترتیب احتمال بازگشت این شخصیت به سریال Arrow به این زودی‌ها غیر ممکن به نظر می‌رسد. حتی پیش از این نیز شایعاتی بود مبنی بر اینکه جو مانگالینو، بازیگر فیلم Magic Mike XXL، قرار است در نقش اسلید ویلسون / دث‌استروک و ابر تبهکار دنیای دی‌سی در فیلم Suicide Squad حضور داشته باشد.

در حال حاضر هویت بازیگری که لباس دث‌استروک را به تن کرده است و ویدیوی آن را افلک به اشتراک گذاشته است، ناشناخته باقی مانده است، هرچند مانگالینو در حال حاضر در شهر لندن حضور دارد. با این وجود، تیزر منتشر شده از این شخصیت احتمالا بخشی از حضور آن در فیلم Justice League است و در حال حاضر پیش بینی می‌شود وی پس از آن در فیلم بتمن حضور خواهد داشت. حضور این شخصیت در فیلم بتمن باعث بوجود آمدن حدس و گمان‌های جدیدی در مورد خط داستانی فیلم مستقل بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی شده است. پیش از این گفته می‌شد شخصیت رد هود احتمالا آنتاگونیست اصلی این فیلم خواهد بود و اتفاقات فیلم بتمن در تیمارستان آرکهام رخ خواهد داد. دث‌استروک یک مزدور خطرناک است که می‌توان شاهد یک نبرد خوب و دشوار با شوالیه تاریکی در فیلم مستقل بتمن انتظار داشت. فیلم بتمن با توجه به کارنامه افلک انتظار می‌رود که فیلمی درام، جنایی و هیجان انگیز باشد.

فیلم Suicide Squad مدتی پیش به روی پرده رفته است و در ادامه آن فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman) برای اکران در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۱۷ (۱۲ خرداد ۱۳۹۶)، فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶)، فیلم آکوامن (Aquaman) برای اکران در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷)، فیلم بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷)، فیلم شزم! (!Shazam) برای اکران در تاریخ ۵ آپریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸)، فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) برای اکران در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸)، فیلم دیگر بدون عنوان دی‌سی برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸)، فیلم سایبورگ (Cyborg) برای اکران در تاریخ ۳ آپریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) و فیلم گرین لنترن کورپس (Green Lantern Corps) برای اکران در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۲۰ (۳ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند. فیلم‌های فلش (The Flash)، بتمن، Dark Universe و مرد پولادین ۲ (Man of Steel 2) دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی هستند که تاریخ اکرانی برای آن‌ها تاکنون در نظر گرفته نشده است.


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده