نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

بن افلک از حضور شخصیت دث استروک در فیلم Justice League خبر داد

طبق ویدیویی که بن افلک منتشر کرده است، به نظر می‌رسد شخصیت دث‌استروک (Deathstroke) در فیلم لیگ عدالت (Justice League) حضور خواهد داشت. در ادامه با زومجی همراه باشید.

بن افلک ویدیو مرموزی را در توییتر شخصی خود منتشر کرده است، در این ویدیو که توضیحی در مورد آن نداده است، شخصی را که لباس شخصیت دث‌استروک را در پشت صحنه فیلمبرداری بر تن کرده است می‌توانیم مشاهده کنیم. هرچند این امر می‌تواند به این معنی باشد که دث‌استروک قرار است آنتاگونیست اصلی فیلم مستقل بتمن (The Batman) باشد که کارگردانی آن بر عهده خود بن افلک است، با این حال این بازیگر در حال حاضر در فیلمبرداری فیلم Justice League در لندن حضور دارد، پس به نظر می‌رسد احتمال دارد شخصیت دث‌استروک در این فیلم حضور داشته باشد هرچند ممکن است حضور آن کوتاه باشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید (این ویدیو صدایی ندارد و تنها تصویری است):

|

دث‌استروک، مزدور معروف دنیای کامیک دی‌سی توسط مرو ولفمن و جورج پرز خلق شده است و در موارد متعددی با شوالیه تاریکی در کامیک‌های مختلف مبارزه کرده است و حتی بارها او را در مبارزات تن به تن شکست داده است. با این حال، هنوز مشخص نیست چه کسی نقش وی را بازی خواهد کرد و اینکه چگونه او در فیلم Justice League و Batman حضور خواهد داشت. بروس وین با کمک متحد جدید خود، زن شگفت‌ انگیز و با الهام از عمل فداکارانه سوپرمن، به دنبال ترمیم و بازسازی ایمان از دست رفته بشریت است. بتمن و زن شگفت انگیز در کنار هم به سرعت در حال پیدا کردن و بکارگیری انسان‌هایی که دارای قدرت‌های فرابشری هستند، برای تشکیل یک تیم برای مقابله با تهدیدی که در آینده خواهد آمد، هستند. اما با وجود تشکیل این لیگ بی‌سابقه که ابرقهرمانانی چون بتمن، زن شگفت انگیز، سایبورگ، فلش و آکوامن در حال حاضر اعضای آن را تشکیل می‌دهند، ممکن است برای نجات کره زمین از یک حمله با ابعاد فاجعه بار بزرگ خیلی دیر باشد.

هنری کویل برای بازی در نقش کلارک کنت / سوپرمن، بن افلک برای بازی در نقش بروس وین / بتمن و گل گدوت پرنسس دیانا / زن شگفت انگیز بار دیگر در فیلم Justice League نقش آفرینی خواهند کرد، علاوه بر آن‌ها، بازیگران دیگری چون جیسون موموآ برای بازی در نقش آرتور کوری / آکوامن، ری فیشر برای بازی در نقش ویکتور استون / سایبورگ، ازرا میلر برای بازی در نقش بری آلن / فلش، امبر هرد برای بازی در نقش ملکه مرا، امی آدامز برای بازی در نقش لوئیس لین، ویلم دفو برای بازی در نقش نیودیس ولکو و جی.کی. سیمونز برای بازی در نقش کمیسر جیمز گوردون در فیلم Justice League حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می‌پردازند. دفو و هرد در فیلم مستقل آکوامن (Aquaman) که در سال ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت، نیز حضور خواهند داشت.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر، کارگردان فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice)، خواهد بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده