نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تصاویری از کلاس Necromancer بازی Diablo 3 فاش شد

اخیرا تصاویری منتشر شده که از احتمال اضافه شدن کلاس Necromancer به Diablo 3 خبر می‌دهد.

پس از اینکه دیروز تصاویری از سومبرا، قهرمان جدید احتمالی بازی Overwatch، در سایت بلیزارد فاش شد، امروز هم شاهد انتشار تصاویری مرتبط با بازی Diablo 3 هستیم. تصویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، برای مدت زمان بسیار کوتاهی روی سایت Blizzard Gear قرار گرفت و با اینکه این عکس اکنون حذف شده است، ولی کاربران توانسته‌اند آن را ذخیره کنند. جالب اینکه در آدرس این تصویر در سایت مذکور، عبارت Necromancer به چشم می‌خورد و این احتمال وجود دارد که در آینده شاهد اضافه شدن کلاس Necromancer به بازی دیابلو ۳ باشیم.

Necromancer

البته شاید اصلا این تصویر مربوط به بازی Diablo 3 نباشد. تنها چیزی که در این عکس مشخص است، امضای جان موئلِر در گوشه سمت چپ آن است که یکی از طراح‌های بلیزارد است. با این حال فضای کلی عکس شبیه به بازی دیابلو 3 است و شاید بتوان آن‌ها را به بازی World of Warcraft و Heroes of the Storm هم نسبت داد. ولی مشکل اینجا است که WoW اخیرا یک بسته الحاقی جدید دریافت کرده است و اضافه شدن کلاسی دیگر به آن بعید به نظر می‌رسد و HOTS هم کاراکتر‌هایی با جنسبت مونث و مذکر ندارد.

به‌علاوه کلاس Necromancer در نسخه دوم بازی Diablo وجود داشت که در نسخه سوم Witch Doctor جایگزین آن شد و قطعا اضافه شدن این کلاس برای طرفداران جالب خواهد بود. همچنین چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه بلیزارد در نمایشگاه بلیزکان که ۱۴ آبان برگزار می‌شود، نسخه جدیدی از Diablo را معرفی خواهد کرد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده