نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

شایعه: بازی Diablo 4 در نمایشگاه بلیزکان معرفی می‌شود

اخیرا شایعه‌ای مبنی بر رونمایی بلیزارد از Diablo 4 در نمایشگاه بلیزکان منتشر شده است.

یکی از بهترین اخباری که می‌تواند برای طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی منتشر شود، خبر تایید در دست ساخت بودن Diablo 4 توسط بلیزارد است. حال شایعات و سرنخ‌هایی منتشر شده که بر اساس آن‌ها، احتمالا بلیزارد در جریان رویداد بلیزکان که ۱۴ آبان (۴ نوامبر) برگزار می‌شود، این بازی را معرفی خواهد کرد. سرنخ اصلی این خبر را یک یوتیوبر با نام Rhykker منتشر کرده است. وی بسته‌ای به مناسبت نمایشگاه بلیزکان دریافت و آن را در کانال خود جعبه‌گشایی می‌کند.

در داخل این بسته، چند عدد تاس قرار دارند که یکی از آن‌ها تاس D4 (چهار وجهی) است. این تاس از این نظر با بقیه تفاوت دارد که در یکی از وجه‌های تاس‌های معمولی، سه بار عدد یک نوشته می‌شود. ولی این تاس D4 دو عدد یک و یک عدد چهار در این وجه دارد که طرفداران ادعا می‌کنند این چهار مربوط به تاریخ آغاز نمایشگاه بلیزکان یعنی ۴ نوامبر است و ثبت شدن آن روی یک تاس D4 به این معنی است که Diablo 4 در تاریخ ۴ نوامبر معرفی می‌شود.

برای درک بهتر این موضوع، در ادامه می‌توانید ویدیو Rhykker را تماشا کنید:

|

البته یک اتفاق دیگر هم رخ داده است که به این شایعه‌ها دامن می‌زند. دیوید برویک و بیل روپر، سازندگان بازی Diablo 2، اخیرا به شعبه کالیفرنیا بلیزارد رفته‌اند و حضور آن‌ها در فاصله اندکی که تا بلیزکان مانده است، می‌تواند مهر تاییدی بر این باشد که در این رویداد اخباری پیرامون بازی دیابلو منتشر خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده