// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

بروزرسانی 4.06 برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد

بروزرسانی جدید نرم‌افزار کنسول پلی‌استیشن 4‌ اکنون جهت دانلود و نصب منتشر شده است.

سونی امروز بروزرسانی جدیدی را برای کنسول پلی‌استیشن 4‌ منتشر کرده است. این بروزرسانی سفت‌افزار یا همان Firmware دستگاه شما را به نسخه 4.06 ارتقاء می‌دهد. با روشن کردن پلی‌استیشن 4 اکنون باید اقدام به نصب تازه‌ترین بروزرسانی کنید. متاسفانه بدون ارتقاء به نسخه 4.06 قادر به ورود به حساب کاربری شبکه پلی‌استیشن (PSN) نخواهید بود.

سونی در توصیف این بروزرسانی گفته است:

این بروزرسانی نرم‌افزاری سیستم، کیفیت راندمان سیستم را بهبود می‌بخشد.

با توجه به توضیح یک جمله‌ای سونی نمی‌توان بروزرسانی انجام شده را بزرگ قلمداد کرد. با این حال، بروزرسانی حجمی معادل ۳۱۲/۳ مگابایت دارد. این احتمال وجود دارد تا بروزرسانی فوق با رفع باگ‌های نرم‌افزاری کوچک و با هدف بهبود در عملکرد کیفیت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو منتشر شده باشد. در حالی که، برخی از دارندگان پلی‌استیشن 4 پرو مشکلاتی را با تصویر خروجی داشته‌اند، برخی دیگر افت راندمان را در بعضی از بازی‌های خاص گزارش کرده‌اند.

با این حال، بروزرسانی فوق در حال حاضر برای تمام دارندگان پلی‌استیشن 4‌ منتشر شده است و در صورتی که قصد اتصال به شبکه پلی‌استیشن را دارید باید اقدام به دانلود و نصب این بروزرسانی کنید. کنسول پلی‌استیشن 4 پرو اخیرا با برچسب قیمت ۴۰۰ دلار عرضه شده است و شما می‌توانید ویدیو جعبه‌گشایی این کنسول را در زومجی مشاهده کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده