نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۲

انتشار آمار دقیق آلفای خصوصی For Honor

یوبیسافت با انتشار یک اینفوگرافیک جزئیات آلفای خصوصی For Honor را اعلام کرد.

چندی پیش آلفای خصوصی بازی For Honro برگزار شد و مدتی پس از اتمام این آلفا، Ubisoft اعلام کرد که این آلفا، عنوان بزرگ‌ترین آلفای اختصاصی تاریخ یوبیسافت را به دست آورده است. روز گذشته، این کمپانی فرانسوی، اینفوگرافیکی منتشر کرد که در آن جزئیات بیشتری از این آلفا ارائه کرد. در این اینفوگرافیک اطلاعاتی از قبیل محبوب‌ترین قهرمان، قهرمانی که بیشترین تعداد کشتن را به دست آورده و میانگین ساعت بازی توسط بازیکنان اعلام شده است.

در این اینفوگرافیک متوجه می‌شویم که اوروچی، قهرمانی است که بیش از ۳۰ درصد از بازیکنان وی را انتخاب کرده‌اند. در مکان دوم نیز واردن با ۲۲ درصد قرار می‌گیرد و جایگاه سوم نیز در اختیار ریدر با ۱۶ درصد است. در مکان‌های بعدی، کنسی، برزرکر و کانکورر قرار گرفته‌اند. For Honor

ریدر، که جنگجویی از نژاد وایکینگ است، توانسته بیشترین میزان برد در دوئل‌های تک به تک را با ۵۴ درصد برد به خود اختصاص دهد. اوروچی و کنسی نیز هر کدام با ۵۰ درصد، در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند. 

For Honor

به طور میانگین، بازیکنان ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه به تجربه این آلفا پرداخته‌اند. کسانی که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریور، روز اول آغاز بتا)، بازی را آغاز کرده‌اند، به طور میانگین ۶ ساعت و ۱۹ دقیقه به تجربه بازی پرداخته‌اند. اکثر این زمان، در بخش چهار در مقابل چهار گذشته است. میانگین زمان هر مسابقه نیز ۸ دقیقه اعلام شده است. 

For Honor

در انتها، یوبیسافت اعلام کرد که ۵ درصد از بازیکنان توانسته‌اند با یک قهرمان به سطح ۲۱ یا بالاتر دست پیدا کنند. با این حال، نکته بسیار جالب این است که یک بازیکن توانسته با Orochi به سطح ۱۲۱ برسد! وی این موفقیت را با ۵۳ ساعت بازی به دست آورده است. 

For Honor

با اینکه بازی For Honor بیشتر به دلیل بخش چند نفره‌اش مورد توجه قرار گرفته است، با این حال جیسون وندنبرگ، کارگردان بازی چندی پیش اعلام کرده بود که بخش تک‌نفره بازی یک تجربه کامل خواهد بود. 

For Honor برای انتشار در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن)‌ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده