نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

For Honor عنوان بزرگترین آلفای خصوصی تاریخ یوبیسافت را به دست آورد

بنا به اعلام یوبیسافت، For Honor عنوان بزرگترین آلفای خصوصی تاریخ یوبیسافت را به دست آورد.

چندی پیش بود که آلفای خصوصی بازی مورد انتظار For Honor، محصول جدید Ubisoft، آغاز شد و حال یوبیسافت اعلام کرده است که گیمرها زمان زیادی را صرف آزمایش کردن نژادهای وایکینگ، شوالیه و سامورایی‌های بازی کرده‌اند. این ناشر فرانسوی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آلفای خصوصی این بازی، تبدیل به بزرگترین آلفای اختصاصی تاریخ این شرکت شده است. در ادامه یوبیسافت افزود که صدها هزار بازیکنی که این آلفا را تجربه کرده‌اند، به طور میانگین ۴ ساعت و ۳۸ دقیقه را به بازی کردن پرداخته‌اند. با اینکه یوبیسافت از انتشار آمار دقیق خودداری کرد، برای مقایسه بد نیست بدانید که بزرگ‌ترین بتای تاریخ یوبیسافت تا بحال در اختیار بازی The Division با ۶/۴ میلیون نفر بوده است.

با این حال آمار بتا را نمی‌توان با نسخه آلفای بازی مقایسه کرد زیرا بتا معمولا زمانی در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد که کار ساخت بازی تقریبا به اتمام رسیده باشد. از طرف دیگر، تفاوت زیادی بین یک آلفا / بتای خصوصی و آلفا / بتای عمومی وجود دارد زیرا در اولی، تعداد خاصی از بازیکنان انتخاب می‌شوند تا بازی را تجربه کنند و در حالت دوم، همه می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. دلیل برگزاری این آلفاها و بتاها نیز این است که سازندگان بتوانند باگ‌ها و مشکلات عدم تعادل بازی را پیدا کنند و آنها را پیش از عرضه بازی رفع کنند. البته برگزاری این نسخه‌های آزمایشی می‌توانند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی نیز استفاده شوند. یوبیسافت در ادامه این بیانیه گفت:

در زمان مدت برگزاری آلفای خصوصی بازی For Honor، در مقطعی این بازی به دومین بازی پر بیننده وب‌سایت توییچ تبدیل شد و توانست برای مدت کوتاهی بازی‌های پر بیننده‌ای مانند World of Warcraft، Dota 2 و Counter Strike را کنار بزند. در تمام طول مدت برگزاری این آلفا که ۴ روز به طول انجامید، For Honor در لیست ۱۰ بازی برتر توییچ قرار داشت.

در انتها نیز یوبیسافت اعلام کرد که تقاضا برای تجربه بتای بازی که به زودی آغاز می‌شود، ۴۰ درصد از بازی‌های دیگر یوبیسافت بیشتر است.

For Honor قرار است که در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۷ (۲۶ بهمن ۱۳۹۵) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. 


منبع Venture Beat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده