نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

جیمز وان: فضا و لحن فیلم Aquaman مانند Indiana Jones خواهد بود

طبق گفته جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman، فضا و لحن این فیلم مانند Indiana Jones اکشن، ماجراجویانه و جسورانه خواهد بود.

حدود یک سال دیگر فیلم لیگ عدالت (Justice League) به کارگردانی زک اسنایدر، به روی پرده‌های سینما خواهد رفت که اولین حضور رسمی شخصیت آکوامن با نقش آفرینی جیسون موموآ، در دنیای سینمایی دی‌سی خواهد بود. حال طبق گفته جیمز وان، کارگردان فیلم  آکوامن (Aquaman)، تیم سازنده این فیلم ایده مناسبی را برای ساخت فیلم مستقل این ابرقهرمان آبزی در اختیار دارد. علاوه بر این، او به اینترتیمنت تونایت گفت که لحن و فضای فیلم مانند فیلم‌هایی چون مهاجمان صندوق گمشده (Raiders of the Lost Ark) و Romancing the Stone خواهد بود. وان گفت:

در حال حاضر نمی‌خواهم که اطلاعات خیلی زیادی را به شما بگویم، اما این را بدانید که لحن و فضای فیلمی که من می‌خواهم بسازم مثل فیلم‌های اکشن، ماجراجویانه و جسورانه کلاسیک خواهد بود و یک داستان ماجراجویانه و جذاب در دریاهای آزاد جریان خواهد داشت. که در تلاش هستیم تا داستانی مثل فیلم Raiders of the Lost Ark را روایت کنیم و روندی مانند فیلم Romancing the Stone را در آن شاهد باشیم.

Aquaman in the Justice League trailer

وان در ادامه متاسفانه جزئیات بیشتری را در مورد این فیلم فاش نکرد. فیلم Aquaman قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) اکران شود. جیسون موموآ برای بازی در نقش آرتور کوری / آکوامن، امبر هرد برای بازی در نقش ملکه مرا و ویلم دفو برای بازی در نقش نیودیس ولکو، از جمله بازیگرانی هستند که تا به امروز حضورشان در این فیلم تایید شده است. وان بیشتر برای کارگردانی فیلم‌ خشن ۷ (Furious 7) و فیلم‌های ترسناکی چون اره (Saw)، توطئه‌آمیز (Insidious)، توطئه‌آمیز: فصل ۲ (Insidious: Chapter 2)، احضار (The Conjuring) و احضار ۲ (The Conjuring 2) شناخته شده است.

شخصیت آکوامن اولین بار حضور کوتاهی را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) داشت و تصاویر بیشتری از این شخصیت در اولین تریلر فیلم Justice League مشاهده کردیم. اما چندی پیش اولین تصویر ملکه مرا با بازی امبر هرد، منتشر شد که مرا با لباس فلزی سبز رنگ در این تصویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد ملکه مرا حضور کوتاهی را در فیلم Justice League خواهد داشت. همچنین اولین تصویر از لباس جدید بتمن و لباس جدید و سیاه رنگ سوپرمن نیز در ماه‌های اخیر منتشر شده است. با وجود انتشار تصویر لباس سیاه رنگ سوپرمن، در ویدیو منتشر شده به مناسبت پایان فیلمبرداری فیلم Justice League، هنری کویل، بازیگر نقش کلارک کنت / سوپرمن، با لباس کلاسیک آبی و قرمز رنگ این شخصیت در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم حضور داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده