نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کامیک کان 2016: اولین تریلر فیلم سینمایی Justice League منتشر شد

برادران وارنر (Warner Bros) در کامیک کان 2016 اولین تریلر از فیلم سینمایی Justice League (لیگ عدالت) را به نمایش گذاشت که روابط بین بهترین شخصیت‌های دنیای  DC را نشان می‌دهد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

امروز برادران وارنر در رویداد کامیک کان 2016 خودش اطلاعات بسیار خوبی را در خصوص پروژه‌های در دست ساختش ارائه داد. آنها اولین تریلر فوق العاده از فیلم سینمایی زن شگفت انگیز (Wonder Woman) را نمایش دادند و سپس اولین تریلر کوتاه از لیگ عدالت را به نمایش گذاشتند. شما می‌توانید این تریلر را در ادامه مشاهده کنید.

با توجه به اینکه این اولین تیزر فیلم است، بسیار عالی به نظر می‌رسد. در حالی که این تریلر قسمت‌های اکشن کمی دارد اما شوخی‌های جالبی بین بهترین ابر قهرمانان این دنیا را به تصویر می‌کشد و این به خوبی نشان دهنده‌ی تفاوت فصای حاکم بر فیلم‌های «لیگ عدالت» و Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) است. چند ثانیه‌ی پایانی تریلر، جایی که بروس وین با بازی بن افلک به آکوامن (Aquaman) می‌گوید «من شنیده‌ام که تو می‌توانی با ماهی‌ها حرف بزنی»، نیز جالب از کار در آمده است.

|

ما همچنین اولین تصاویر اکشن مربوط به فلش (The Flash) و سایبورگ (Cyborg) را نیز در این تریلر مشاهده کردیم. لباس بری آلن (فلش) در حال حرکت بسیار بهتر به نظر می‌رسد، اما ظاهر سایبورگ هنوز هم حالتی کامپیوتری دارد. بعد از تماشا کردن این تریلر می‌توان بیشتر به سومین فیلم اسنایدر در دنیای DC امیدوار بود و می‌توان خوش بین بود که فیلم نهایی نیز به اندازه‌ی این تریلر سرگرم کننده باشد.

کارگردانی لیگ عدالت به عهده‌ی زک اسنایدر خواهد بود و بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جی.کی. سیمونز، جیسون ماموا، امبر هرد، ازرا میلر و ری فیشر نیز در این فیلم هنر نمایی خواهند کرد. هم اکنون قرار است Justice League: Part 1 در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) اکران شود.

منبع: Gamesradar 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده