// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

بازی های هفته اول مرداد 1396 برای اندروید

در مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون اولین هفته مرداد به سراغ بازی کلاسیک Kid Chameleon و بازی پلتفرمر Metal Soldiers 2 رفته‌ایم.

به رسم هر هفته پنجشنبه، در هفته اول مرداد ماه نیز بازی‌های جدیدی را در زومجی معرفی کردیم که در این مقاله به چندی از این بازی‌ها اشاره‌ای کوتاه می‌کنیم. مانند دو هفته‌ی گذشته، یکی از بازی‌های کلاسیک سگا با نام Kid Chameleon راه خود را به مقاله بهترین بازی های اندروید و آیفون هفته بازی کرد. در این بازی ماجرای پسرکی را دنبال می‌کنید که با زدن ماسک‌های مختلف به صورتش به جنگ پلیدی می‌رود. در ادامه دو بازی اندروید و آیفون Metal Soldiers 2 و Major Gun 2 را داریم که هر دو باز در جایگاه خود بهترین‌ها هستند. اگر بازی‌های پایین را دوست نداشتید، می‌توانید با ورود به بخش بازی موبایل زومجی، معرفی‌های روزانه از بازی‌های اندروید وآیفون را مطالعه کنید. زومجی همچنین بهترین بازی های اندروید را معرفی می‌کند که می‌توانید لیست کامل این بازی‌ها را مشاهده کنید.

بازی Kid Chameleon

Kid Chameleon

سگا به گسترش بازی‌های مجموعه Sega Forever ادامه می‌دهد و قرار است تا هر دو هفته، یکی از بازی‌های کلاسیک خود را به صورت رایگان برای گوشی‌های موبایل منتشر کند. بازی Kid Chameleon نخستین بار در سال ۱۹۹۲ عرضه شد. این بازی سرگذشت پسرکی را روایت می‌کند که به لطف ماسک‌های متفاوتی که به صورتش می‌زند، قدرت‌های مختلفی را به دست می‌آورد. بازی Kid Chameleon بیش از ۱۰۰ استیج دارد که هرکدام در یک منطقه رخ می‌دهد. زیبایی این بازی کلاسیک در تنوع گیم‌پلی آن است؛ به شکلی که با یکی از ۹ ماسک به قدرتی متفاوت می‌رسید و گاهی در نقش سامورایی با شمشیر به جنگ دشمنان می‌روید و گاهی نیز به جلادی تبدیل می‌شوید که ترس را به دل دشمنان می‌اندازد. در انتها هرچند این بازی دوبعدی رایگان در دسترس است، اما تبلیغات کمی آزاردهنده هستند. اگر از بازی خوش‌تان آمد می‌توانید با خریدهای درون بازی از دست تبلیغات راحت شوید.

دانلود بازی Kid Chameleon

بازی Major Gun 2

Major Gun 2

پیش از این در زومجی بازی Kill Shot Virus را معرفی کرده بودیم‌ که باگرافیکی زیبا، بازیکنان را به جنگ زامبی‌ها می‌برد. این بار اما یک بازی ریلی دیگر را با گرافیکی کارتونی به نام Major Gun 2 معرفی می‌کنیم. در این بازی اول شخص مانند سایر بازی‌های ریلی، کنترلی روی حرکت شخصیت اصلی ندارید و باید دشمنانی را تار و مار کنید که سر راهتان قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Major Gun 2 تنوع بازی در تمامی زمینه‌ها است. از سلاح‌ها و محیط‌ها بگیرید تا ماموریت‌های متنوع، این بازی را به گزینه‌ای جذاب تبدیل کرده است. Major Gun 2 در کنار بخش تک نفره، از حالت چند نفره نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با انبوهی از محتوا وارد رقابتی آنلاین شوید.

دانلود بازی Major Gun 2

بازی Metal Soldiers 2

Metal Soldiers 2

بازی اندروید Metal Soldiers 2، شما را در نقش یک جنگجوی دلیر به مبارزه‌ای با دشمنانی تا دندان مسلح، از سربازان نظامی بگیرید تا بمب‌های ربات، نظامیان چترباز، تانک و هلیکوپتر ها می‌برد. طراحی شخصیت‌ها و جهان بازی رنگ و لعاب خاصی دارد و باعث شده تا تجربه بازی جذاب‌تر شود. البته شما هم تنها یک پیاده نظام بیچاره نیستید که در میان هجوم بی‌رحمانه‌ی دشمنان گیر افتاده باشد. بلکه قهرمان داستان سلاح‌ها و تجهیزات متنوعی در دست دارد و حتی می‌تواند سوار تانک یا هلیکوپتر شود. افزایش به مرور درجه سختی بازی و وجود بخش بی‌پایان یا Endless برای رکورد زدن، از دیگر ویژگی‌های Metal Soldiers 2 است که می‌تواند سرگرم‌تان کند. این بازی رایگان فعلا تنها برای اندروید عرضه شده است.

دانلود بازی Metal Soldiers 2

بازی Penarium

Penarium

تا به حال بارها و بارها در بازی‌های ویدیویی کشته شده‌اید؟ یا این سوال را از خودتان پرسیده‌اید که چرا هنوز در حال کلنجار رفتن با این بازی هستم؟ بازی Penarium همان نیمه‌ی گم‌شده‌ی شماست تا با کشته شدن‌های متوالی، شما را درگیر خود کند. در این بازی در محیطی دوبعدی به سیرکی می‌روید تا با کنترل پسرکی، هر ترفندی را برای سرگرم کردن تماشگرها انجام دهید. گیم‌پلی بازی به سه کنترل خلاصه شده و در جریان مرحله با جا خالی دادن از اجسامی که از آسمان روی سرتان سقوط می‌کنند باید تلاش‌تان را برای زنده ماندن انجام دهید. طراحی ساده بازی درکنار دنیای پیکسلی آن قادر است تا روزها به سرگرم‌کردن شما ادامه دهد. Penarium همچنین حالت رکوردزنی را نیز در اختیار‌تان می‌گذارد تا چالش‌های جدید را تجربه کنید.

دانلود بازی Penarium

بازی Rayman Adventures

Rayman Adventures

برخی از بازی‌ها مانند مجموعه Rayman هستند که با وجود قدیمی شدن هنوز هم میان بازیکنان جذابیت دارند و می‌توانند بازیکنان جدیدی را به سوی خود جلب کنند. هرچند نزدیک به سه سال از عرضه بازی Rayman Adventures برای دستگاه‌های موبایل می‌گذرد، اما یوبیسافت همچنان به بروزرسانی این بازی ماجراجویی و دوبعدی ادامه می‌دهد. در بازی ریمن ادونچر یک بار دیگر وارد دنیای رنگارنگ Rayman می‌شویم تا باری دیگر با مبارزه با پلیدی، صلح و آرامش را به این دنیای زیبا برگردانیم. با شخصیت‌های ریمن به سراغ گیم‌پلی تند این مجموعه بروید و با پرش از روی پلتفرم‌ها خود را به پایان هر مرحله برسانید.

دانلود بازی Rayman Adventures


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده