// سه شنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

معرفی بازی موبایل Kill Shot Virus

بازی اندروید و آیفون Kill Shot Virus ماجراجویی اول-شخص متفاوتی است که شما را به یاد بازی کلاسیک Virtua Cop می‌اندازد.

سبک Light Gun Shooter یکی از قدیمی‌ترین سبک‌های اول-شخص تیراندازی محسوب می‌شود که به‌ویژه بازیکنان قدیمی به خوبی با ویژگی‌های آن آشنا هستند. در این بازی‌ها هرچند با زاویه‌ دوربین اول-شخص روبه‌رو هستیم؛ اما اختیاری روی حرکت شخصیت اصلی نداریم و تنها باید با تکان دادن دوربین، دشمنانی را تار و مار کنیم که به خونمان تشنه هستند. یکی از بازی‌هایی که شاید خیلی‌ها حداقل یک‌بار آن را تجربه کرده باشند بازی Virtua Cop است. این روزها هم به‌ویژه با شکوفایی صنعت بازی‌های موبایل، باری دیگر شاهد عرضه‌ بازی‌های باکیفیت Light Gun Shooter هستیم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به سری Kill Shot، محصول استودیوی Hothead Games، اشاره کرد که بعد از عرضه‌ دو بازی Kill Shot و Kill Shot Brave اکنون به سراغ زامبی‌ها رفته است تا اثری باکیفیت را در اختیار بازیکنان بگذارد.

بازی Kill Shot Virus

با خریدهای درون برنامه‌ای می‌توانید قابلیت کند کردن زمان را به دست بیاورید

در ابتدا باید گفت که بازی اندروید و آیفون Kill Shot Virus نیاز به اتصال دائمی اینترنت دارد؛ در نتیجه، تجربه‌ این بازی در مترو یا مکان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید ممکن نخواهد بود. بازی مشابه با سایر شماره‌های مجموعه Kill Shot، با کیفیتی بالاتر، به بازیکنان امکان خریداری سلاح‌های مختلف را در انواع و اقسام مدل‌‌ها می‌دهد. البته مراحل به شدت کوتاه هستند و تنها شامل کشتار چند زامبی و محافظت از هم‌گروهی‌ها می‌شوند. داستان بازی مانند بسیاری از بازی‌‌های مشابه روایتگر نبرد انسان‌ها و زامبی‌های مبتلا به ویروسی مهلک است و شما و تیم‌تان با تمام توان به نبرد با زامبی‌ها می‌روید. با فراگیری اولین آموزش‌ها باید با اولین موج از حمله‌ زامبی‌ها روبه‌رو شوید. با کشتن زامبی‌ها شخصیت به صورت خودکار حرکت می‌کند و در مکان جدیدی مستقر می‌شود. هرچند گیم‌پلی بازی بسیار ساده به نظر می‌رسد؛ اما با آمدن زامبی‌های جدید، مانند زامبی انفجاری، باید با دقت بیشتری تیراندازی کنید.

از سوی دیگر، بزرگترین دشمن شما خشاب اسلحه است. با توجه به زمان پر کردن دوباره خشاب، کوچکترین تعلل باعث می‌شود تا زامبی‌ها به دوستان‌تان برسند که شنیدن فریادهای آنها اصلا خوشایند نیست. در کنار حالت عادی گیم‌پلی، بازی شامل حالت‌های دیگری مانند استفاده از اسنایپر یا روبه‌رویی با امواج دشمنان می‌شود. گرافیک بازی بزرگترین نقطه قوت ساخته‌ هات‌هد گیمز است. زامبی‌ها کیفیت بالایی دارند و توسعه‌دهنده با اعتماد به ساخته‌ی خود، مانند بازی‌های کنسولی، نظیر اسنایپر الیت و اسنایپر گاست واریر، کیل‌کم‌های زیبا را برای ضربه‌ نهایی در نظر گرفته است. هرچند مراحل بازی خیلی کوتاه هستند؛ اما تعداد ماموریت‌ها به بیش از صد ماموریت می‌رسد که تنوع زیادی دارند.

بازی Kill Shot Virus

اگر به دنبال یک شوتر اول-شخص باکیفیت هستید، حتما بازی Kill Shot Virus‌ را دانلود و نصب کنید. هرچند کنترلی روی حرکت قهرمان داستان ندارید، اما تار و مار کردن زامبی‌ها با انبوه سلاح‌ها و تجهیزات، چالش‌ها و هدایای روزانه و سه منطقه‌ی متنوع برای روبه‌رویی با زامبی‌ها، ارزش تجربه‌ این بازی را افزایش می‌دهد. بازی Kill Shot Virus به صورت رایگان و البته با خریدهای درون برنامه‌ای، اکنون برای اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

| |

دانلود بازی Kill Shot Virus‌


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده