نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

تاریخ پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones اعلام شد

شبکه HBO با انتشار تریلری، رسما تاریخ شروع پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) را اعلام کرد.

سرانجام شبکه HBO تاریخ شروع پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones را تایید و اعلام کرد. در جریان یک پخش زنده این شبکه اعلام کرد که پخش هفتگی فصل هفتم این سریال از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. علاوه بر این، HBO یک تیزر تریلر از فصل هفتم سریال Game Of Thrones نیز منتشر کرده است. این ویدیو اطلاعات زیادی را از فصل هفتم این سریال فاش نمی‌کند و نمادهای اقوام وستروس را نمایش می‌دهد که در ادامه شکسته می‌شوند. این ویدیو در نهایت با نمایش چشم یک وایت واکر به پایان می‌رسد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

|

اوایل این هفته، لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث در سریال Game Of Thrones، در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت از احتمال بازگشت این سریال در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) خبر داده بود. همچنین اخیرا HBO اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرده است. پیش از این، HBO تایید کرده بود که فصل هفتم این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از این شبکه پخش شود. همچنین فصل هفتم این سریال نسبت به فصل‌های گذشته کوتاه‌تر خواهد بود. فصل هفتم سریال Game Of Thrones در هفت قسمت تولید شده و پخش خواهد شد.

پس از انتشار فصل هفتم سریال Game Of Thrones، تنها یک فصل باقی می‌ماند. طبق گفته کانینگهام، فیلمبرداری فصل هشتم و پایانی این سریال از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور-مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد. همچنین اخیرا جیم برودبنت در ارتباط با نقش خود در فصل هفتم سریال Game Of Thrones صحبت کرده است. او تایید کرده که نقش یک استاد بسیار پیر را در فصل هفتم این سریال بر عهده دارد و در پنج قسمت این فصل حضور خواهد داشت. برودبنت اضافه کرد که او در هر قسمت فصل هفتم سریال Game Of Thrones، یک سکانس مهم دارد.

در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده