نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۸

انتشار اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones

شبکه HBO اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) را منتشر کرد.

در جریان کنفرانس شبکه HBO در فستیوال SXSW، این شبکه اولین پوستر رسمی فصل هفتم سریال Game Of Thrones را منتشر کرد. در این پوستر که توسط مجله اینترتیمنت ویکلی منتشر شده، تنها آتش و یخ مشاهده می‌شود و شاهد هیچ شخصیت یا اطلاعات جدیدی از فصل هفتم این سریال نیستیم. با این حال، این پوستر نشان می‌دهد که جنگ بین یخ و آتش در این فصل و فصل آینده، اجتناب ناپذیر است و این احتمال وجود دارد که شاهد نبرد وایت واکرها با ارتش انسان‌ها به رهبری جان اسنو، باشیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Season 7 teaser poster

در طی هفته‌های گذشته، تصویر مفهومی و تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر شده است. همچنین در اوایل ماه آذر، اولین تصاویر رسمی فصل هفتم سریال Game of Thrones در ویدیو پیش نمایش سریال‌های سال ۲۰۱۷ شبکه HBO، منتشر شد. فصل هفتم سریال این سریال کمی دیرتر از حد معمول به روی آنتن خواهد رفت. این سریال قرار است به جای پخش در ماه آوریل، در طول تابستان سال ۲۰۱۷ میلادی از شبکه HBO پخش شود. با این حال، این شبکه تاکنون تاریخی رسمی برای شروع پخش فصل هفتم سریال Game Of Thrones اعلام نکرده است.

اوایل این هفته، لیام کانینگهام، بازیگر نقش سر داوس سیورث در سریال Game Of Thrones، در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت از احتمال بازگشت این سریال در ماه جولای ۲۰۱۷ (تیر-مرداد ۱۳۹۶) خبر داد. کانینگهام همچنین تایید کرد که برنامه ویژه‌ای برای پخش قسمت اول فصل هفتم سریال Game Of Thrones تدارک دیده شده است و اضافه کرد که فصل هفتم این سریال در هفت قسمت تولید و منتشر خواهد شد. او همچنین تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game Of Thrones از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ (شهریور-مهر ۱۳۹۶) آغاز خواهد شد.

ماه گذشته، امیلیا کلارک، بازیگر نقش دنریس تارگرین در سریال Game Of Thrones، گفت که فصل هفتم این سریال شما را شگفت زده خواهد کرد. در اواخر تابستان امسال، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones، اعلام کردند که پس از ساخت و پخش فصل هشتم این سریال، از این مجموعه خداحافظی خواهند کرد و بر روی نسخه فرعی و پیش درآمد این سریال کار نخواهند کرد. با این حال، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که احتمال ساخت نسخه پیش‌ درآمد برای سریال Game of Thrones همچنان وجود دارد.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده