نویسنده: تیم کجارو
// چهار شنبه, ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵

در تهران کجا غذای کره‌ای بخوریم؟

غذاهای کره‌ای از محبو‌ب‌ترین و سالم‌ترین غذاها در بین‌المللی محسوب می‌شوند و از اینرو، رستوران‌های کره‌ای متعددی در تهران تاسیس شده‌اند.

غذاهای کره‌ای یکی از محبوب‌ترین غذاهای ملل محسوب می‌شوند که به‌دلیل داشتن تنوع بالا و استفاده از سبزیجات تازه و سالم، علاقه‌مندان زیادی دارند. این غذاها با روشی خاص و با طعم‌ها و ادویه‌های متفاوت طبخ و با انواع ترشی‌جات میل می‌شوند.

رستوران مهر و ماه، سوان و مانسون از جمله بهترین رستوران‌های کره ای تهران هستند که می‌توانید غذاهایی چون سوشی، جاجانگمیون، کیمبابه و جابچه را نوش جان کنید و حتی خودتان آن‌ها را طبخ کنید.

کافه رستوران مهر و ماه

  • ساعت کاری: ۹ تا ۲۳ (در ایام کرونا حداقل ۲۴ ساعت قبل از حضور رزرو کنید)
  • شماره تلفن: ۶۶۴۰۹۰۴۰ (۰۲۱)
  • آدرس: خیابان فلسطین، بین خیابان انقلاب و بزرگمهر، بن‌بست حاجیان دو (مشاهده روی نقشه)

رستوران مهر و ماه

منبع عکس: اینستاگرام رستوران مهر و ماه

رستوران مهر و ماه یکی از بهترین رستوران‌های کره‌ای تهران محسوب می‌شود که از سال ۱۳۹۹ شروع به فعالیت کرده است. در این رستوران می‌توانید غذاها و پیش‌غذاهایی چون بولگوگی، برنج، مندو، جابچه، چیکا، بیبیم باپ، جاجانگمیون، اسپرینگ رول، داک بولگوگی، توکبوکی، کیمچی و ماندرول را نوش جان کنید. همچنین می‌توانید از تجربه کباب کردن گوشت، کیمچی و سبزیجات مخصوص در کنار دوستانتان به‌همراه موزیک‌های دل‌نشین لذت ببرید و فیلم‌ها و سریال‌های در حال پخش و نوستالژیک کره‌ای را تماشا کنید.

در منوی این رستوران همچنین انواع دمنوش، نوشیدنی، کیک، دسر و صبحانه کره‌ای و ایرانی دیده می‌شود. صبحانه از ساعت ۹ تا ۱۱ سرو می‌شود. در صورت تمایل، امکان ثبت سفارش به‌صورت اینترنتی و از طریق سایت رستوران و اسنپ فود نیز وجود دارد.

رستوران سُوان

  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۸ تا ۲۲؛ این رستوران یکشنبه‌ها تعطیل است.
  • شماره تلفن: ۷۷۴۰۱۴۰۶(۰۲۱) - ۷۷۴۰۰۲۰۹(۰۲۱)
  • آدرس: پیروزی، نیروهوایی، ضلع شمالی فلکه دوم نیرو هوایی (مشاهده روی نقشه)

رستوران سوان

منبع عکس: اینستاگرام رستوران سوان

سوان یکی از اولین فست فود رستوران‌های کره‌ای تهران به حساب می‌آید که در شرق تهران و خیابان پیروزی قرار دارد. سوان تنها یک رستوران نیست و محیطی فرهنگی به شمار می‌رود که اگر زبان کره‌ای بدانید، می‌توانید کتاب‌های کره‌ای را نیز از سوان خریداری و مطالعه کنید.

در رستوران سوان می‌توانید طعم بی‌نظیر ترشی ترب را امتحان کنید

رستوران سوان علاوه بر طبخ انواع غذهای کره‌ای، به داشتن ترشی‌های خوش‌مزه شهرت دارد. دانموجی یا ترب بعد از کیمچی، محبوب‌ترین ترشی کره محسوب می‌شود که طعم ترش‌وشیرین آن درکنار جاجانگمیان ترکیبی عالی را تشکیل می‌دهد.

در منوی رستوران سوان غذاهای چون بولداگ بوگوم، کورن ‌داگ، سالادهای کره‌ای، نودل تند، کیمبابه، انواع نودل‌ها، مرغ سوخاری کره‌ای و رابوگی دیده می‌شود که پیشنهاد می‌دهیم امتحان کردن آن‌ها را از دست ندهید؛ ضمن اینکه قیمت غذاها هم مناسب است.

این رستوران سفارش بیرون‌بر دارد و می‌توانید غذای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید و در هر مکانی نوش جان کنید. علاوه بر این، سوان سفارش محصولات غذایی کره‌ای را نیز قبول می‌کند.

رستوران مانسون لانژ

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ۱۲ تا ۱۶ و ۱۹ تا ۲۳
  • شماره تلفن: ۲۲۰۴۴۸۱۳(۰۲۱) - ۲۲۰۵۳۴۳۷(۰۲۱)
  • آدرس: خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، پلاک دو، طبقه یک (مشاهده روی نقشه)

رستوران مانسون لانژ

منبع عکس: اینستاگرام رستوران مانسون لانژ

مانسون لانژ یکی دیگر از رستوران‌های تهران به حساب می‌آید که غذاهای کره‌ای در آن طبخ می‌شود؛ البته غذاهای کره‌ای مانسون لانژ تنوع زیادی ندارد و منوی آن قیمت بالایی دارد. در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای کره‌ای، غذاهای آسیایی شرقی از جمله چینی، ژاپنی، تایلندی و دریایی نیز یافت می‌شود.

در رستوران مانسون می‌توانید برنج کره‌ای را با گوشت یا مرغ اسپایسی نوش جان کنید یا مانسون سوشی، اسپرینگ رول و ماهی سالمون با سس تریاکی سفارش دهید. دراگون رول و ماهی سالمون از غذاهای محبوب مانسون محسوب می‌شوند.

رستوران مانسون فضایی شیک و مدرن دارد و دو بخش سالن اصلی و فضای باز دارد. در این رستوران می‌توانید با هماهنگی قبلی، جشن‌های خانوادگی و دوستانه یا قرارهای رسمی خود را نیز برگزار کنید.

رستوران چاپ چاپ

  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۴:۳۰
  • شماره تلفن: ۷۵۱۷۱(۰۲۱)
  • آدرس شعبه فرشته: خیابان بوسنی، مجتمع تجاری مينياتور، طبقه همکف (مشاهده روی نقشه)
  • آدرس شعبه جردن: بلوار صبا، پلاک ۱۹ (مشاهده روی نقشه)

رستوران چاپ چاپ

منبع عکس: اینستاگرام رستوران چاپ چاپ

یکی دیگر از جاهایی که برای صرف غذای کره‌ای می‌توان به آن مراجعه کرد، کافه رستوران چاپ چاپ است. این رستوران دو شعبه در فرشته و جردن دارد و با انواع غذا برای همه سلیقه‌ها از جمله غذاهای آسیای شرقی به‌همراه نوشیدنی و سالادهای خوش‌طعم از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

اسپرینگ رول سبزیجات، برنج سیشوان، سوشی، کیمچی و بولگوگی از جمله غذاهایی است که در منوی این رستوران پیدا می‌شود. این رستوران از هر دو شعبه خود به همه نقاط تهران ارسال دارد و با خیال راحت می‌توانید به‌صورت اینترنتی ثبت سفارش کنید. امکان سفارش از طریق اسنپ‌فود نیز وجود دارد.

رستوران سو

  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۲۳
  • شماره تلفن: ۰۹۳۳۴۸۴۱۲۸۰
  • آدرس: خیابان گاندی، هتل وزرا، طبقه دو (مشاهده روی نقشه)

رستوران سو

منبع عکس: اینستاگرام هتل وزرا

رستوران کره‌ای سو در هتل وزرا و در خیابان گاندی قرار دارد. این رستوران با داشتن سرآشپز کره‌ای، انواع غذاهای این کشور را برای مشتریان خود سرو می‌کند. سو در بین رستوران‌های کره‌ای تهران گران‌ترین قیمت‌ها را دارد و همه مواد غذایی خود را از کره وارد می‌کند.

رستوران بونسای

ورودی رستوران کره‌ای بونسای، منبع: اسنپ فود

منبع عکس: مجله اسنپ فود

  • ساعت کاری: ۱۲ تا ۱۵ و ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۱۵
  • آدرس: بزرگراه کردستان، خیابان ۲۷، ۲۰ متری دوم، نبش خیابان ۲۸ 

رستوران کره‌ای بونسای در محدوده تقاطع بزرگراه گردستان و بزرگراه حکیم قرار دارد. این رستوران با دو فضای اختصاصی به گنجایش ۴۰ نفر و امکاناتی چون اینترنت و پارکینگ پذیرای مشتریان است. در منوی رستوران بونسای، غذاهای کره‌ای در قالب پنج بخش متنوع دیده می‌شود:

  • شیکساریو: شامل انواع سوپ کره‌ای و برنج سرخ شده
  • توییکیم جانریو: شامل انواع گوشت سرخ‌شده
  • آنجوریو: شامل غذاهای اصلی مانند برنج، گوشت و نودل
  • شیکساریو میون کیتا: چند مدل سوپ و نودل
  • ماندوریو: انواع پیراشکی

در این رستوران تمام غذاها توسط سرآشپز کره‌ای تهیه می‌شوند. علاوه بر این، غذاهای ایرانی و فرنگی مانند پاستا و استیک هم در منو دیده می‌شود که می‌توانید حضوری نوش جان کنید یا به‌صورت آنلاین ثبت سفارش کنید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده