نویسنده: تیم کجارو
// چهار شنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۵

تهران کجا بریم شهربازی؟

شهربازی‌های تهران از بهترین مکان‌های تفریحی و سرگرمی پایتخت برای گذراندن یک روز شاد و هیجان‌انگیز در کنار خانواده‌ها به شمار می‌روند.

شهربازی‌ها یکی از بهترین و مفرح‌ترین مکان‌های تفریحی در شهرها محسوب می‌شوند. این مکان‌ها با داشتن انواع دستگاه‌ها و وسایل بازی هیجان‌انگیز مخصوص سنین مختلف، محیطی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و حتی بزرگسالان فراهم می‌کنند. شهربازی های سرپوشیده و روباز متعددی در تهران وجود دارد که می‌توانند یک روز به‌یادماندنی و پر از هیجان را برای کودکان و نوجوانان رقم بزنند.

شهربازی ایران مال

  • شماره تماس: ۴-۴۷۶۷۰۰۰۱-۰۲۱
  • آدرس: انتهای اتوبان شهید همت (غرب)، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران (ایران مال) (مشاهده روی نقشه)

شهربازی ایران مال

منبع عکس: سایت ایران مال

شهربازی سرپوشیده ایران مال در طبقه دوم بازار بزرگ ایران واقع است. ترن هوایی در فضای بسته، فضای بازی‌های لیزری، سالن‌های نمایش مخصوص کودکان، مسابقات قهرمانی بازی‌های الکترونیک و پیست قایق‌های ضربه‌ای از بازی‌های این شهربازی است.

اتاق مادر و کودک، نگهداری از کودکان و خردسالان در طول خرید والدین، تماشای فیلم‌های ویژه کودکان و خردسالان در اتاق‌های مخصوص، خدمات سرگرم‌کننده برای خردسالان، کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات مختلف مانند مسابقات نقاشی، برگزاری جشن‌های تولد و مناسبت‌های کودکان و نوجوانان در اتاق جشن تولد و مراسم‌ها از جمله خدماتی است که این مجموعه ارائه می‌کند.

در کنار بازی و تفریح در شهربازی ایران مال می‌توانید به سایر بخش‌های این مجموعه تجاری و تفریحی سر بزنید. مراکز خرید، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، پردیس سینمایی، مجموعه ورزشی، باغ کتاب، باغ دیدار، باغ ماهان از امکانات و دیدنی‌های این مرکز خرید است.

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

شهربازی فان تایم ارگ تجریش

منبع عکس: اینستاگرام شهربازی فان تایم تجریش

فان تایم یک شرکت بین‌المللی به حساب می‌آید که اقدام به ساخت و راه‌اندازی چند شعبه شهربازی‌ در ترکیه و تهران کرده است. شهربازی فان تایم ارگ تجاری تجریش و مرکز پالادیوم دو شهربازی ساخته شده توسط این شرکت است. شهربازی فان تایم در طبقه سوم مجتمع تجاری ارگ تجریش فعالیت می‌کند. این شهربازی دو هزار متر مربع مساحت دارد و با داشتن حدود ۱۱۵ بازی مهیج، لحظات شاد و به‌یادماندنی را برای خانواده‌ها رقم می‌زند.

در شهربازی فان تایم علاوه بر وسایل بازی و سرگرمی، کلاس‌های آموزشی به‌همراه بازی مانند نقاشی و سفال‌گری نیز برگزار می‌شود. خانه کودک و زمین بازی کودکان به‌همراه مربی اختصاصی برای نگه‌داری کودکان، سالن جشن تولد برای برپایی جشن‌ها و مهمانی‌ها به‌همراه موزیک، تن‌پوش‌های مهربان، دکوراتیو حرفه‌ای، بادکنک آرایی و گل‌آرایی از دیگر امکانات این مجموعه است.

در کنار سپری کردن ساعاتی شاد در شهربازی فان تایم می‌توانید از دیگر امکانات مرکز خرید ارگ هچمون ایستگاه آدرنالین، سینما ارگ، بام سبز، فودکورت و رستوران و فروشگاه‌های خرید استفاده کنید.

شهربازی پارک ارم

  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۶ عصر تا پایان شب؛ روزهای جمعه و تعطیل از ساعت چهار بعدازظهر تا پایان شب
  • شماره تماس: ۲۷۲۰-۰۲۱
  • آدرس: کیلومتر چهار اتوبان تهران -کرج، بعد از اتوبان شهید ستاری، کنار گذر راست پل اتوبان شهید باکری (لاین کندرو) (مشاهده روی نقشه)

شهربازی پارک ارم تهران

منبع عکس: سایت پارک ارم

شهربازی ارم، یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌‌های ایران است

مجتمع تفریحی و ورزشی ارم سبز یا پارک ارم یکی از مجموعه‌های تفریحی بزرگ کشور و از مشهورترین پارک های تهران به شمار می‌رود. این مجموعه یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های ایران را در خود جای داده است. شهربازی پارک ارم شامل یک شهربازی سرپوشیده به نام قلعه سحرآمیز و سه شهربازی روباز با نام‌های لونا یک، دو و سه و دارای بیش از ۷۰ نوع بازی و سرگرمی در هشت هکتار وسعت است.

  • وسایل بازی شهربازی یک (لونا یک): این بخش بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان زیر ۱۴ است و شامل بازی‌های چون رالی کودک، اسب گردان، کشتی صبا، سفینه، سرسره بادی و آستروجت است.
  • وسایل بازی شهربازی دو(لونا دو): این قسمت شامل وسایلی چون دیسک و کاستر، پاراتاور، قطار شادی، آکروجت، چرخ و فلک، آفتاب و مهتاب، کاترپیلار و جایرسوئینگ است.
  • وسایل بازی شهربازی سه (لونا سه): در این بخش می‌توانید سه ترن هوایی خانواده، عینک سه بعدی، آبشار، ماشین بنزینی (کارتینگ)، اسکیت یو، تاب پرنده و کریزی موس بازی کنید.

پارک ارم علاوه بر شهربازی دارای امکانات متنوع و متعددی است. بزرگترین و تنها باغ وحش تهران با انواع حیوانات بومی و غیر بومی متنوع، دریاچه زیبا و بزرگ قایقرانی و ماهیگیری، حمام آفتاب و استخر، سرسره آبی روباز با پوشش مناسب، مجموعه تالارهای پذیرایی، کشتی و رستوران مجلل جزیره، غرفه‌های عرضه مواد غذایی، صنایع دستی و اسباب‌بازی، پارکینگ خودرو و موتور سیکلت و کارواش از دیگر امکانات این مجموعه است.

شهربازی پامچال

  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ عصر تا ۱۲ شب؛ پنجشنبه‌ها و روزهای تعطیل از ساعت ۶ عصر تا یک بامداد
  • آدرس: سه را افسریه، شهرک مشیریه، خیابان بوعلی غربی، بوستان پامچال (خلیج فارس) (مشاهده روی نقشه)

شهربازی پامچال

منبع عکس: وبلاگ شهربازی پامچال

شهربازی پامچال که به‌عنوان شهربازی پارک آزادگان نیز شناخته می‌شود. یکی دیگر از شهربازی‌های تهران است که در پارک پامچال یا پارک خلیج فارس قرار دارد. این شهربازی هزار متر مربع وسعت دارد و دارای بازی‌های متنوع و سرگرم کننده است که بخشی از این بازی مانند استخر توپ و قصر بادی در فضایی بسته و سرپوشیده قرار گرفته‌اند. شهربازی پامچال دارای پارکینگ مجزا با هزینه جداگانه است.

‎ زمین بازی کودکان، کتابخانه، سالن آمفی‌تئاتر، مجموعه گل و گیاه، مهد کودک و مجموعه ورزشی از جمله امکانات پارک پایمچال است.

این مقاله بخشی از محتوای اصلی محسوب می‌شود که در کجارو منتشر شده است؛ اگر تمایل دارید تا بیشتر درباره شهربازی‌های روباز و سرپوشیده تهران بدانید، حتما مقاله «بهترین شهربازی های تهران برای بزرگسالان و کودکان» را مطالعه کنید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده