نویسنده: تیم کجارو
// چهار شنبه, ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۵

جذاب ترین کافه های بازی و گیم برد در تهران

کافه های بازی تهران از بهترین مکان‌ها برای تجربه ساعت‌هایی فرح‌بخش و لحظاتی مهیج و سرگرم‌کننده هستند که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

کافه بازی مکانی است که شما را به دنیای بازی‌ و سرگرمی‌ دعوت می‌کند و می‌توانید با دوستان و خانواده دور یک میز جمع شوید و در حالی که یک تکه پیتزا، یک فنجان چای یا قهوه نوش جان می‌کنید، هر نوع بازی فکری را بازی کنید. این کافه‌ها به Board Game Cafe یا کافه‌های بازی رومیزی نیز شناخته می‌شوند.

در کافه بازی‌ها صدها بازی فکری فردی و گروهی وجود دارد و اگر نحوه انجام بازی را بلد نباشید، می‌توانید از مسئولان کافه بخواهید تا برایتان توضیح دهند. بیشتر بازی‌ها رومیزی و بدون تحرک هستند و برخی از بازی‌ها مثل شب مافیا، کودتا و اولون، از سری بازی‌های بحث‌وجدلی محسوب می‌شود. محبوبیت بردگیم‌ها و بازی مافیا به حدی است که تعدادی از بهترین کافه های تهران امکانات خاصی را برای طرفداران این بازی‌ها در نظر گرفته‌اند. 

کافه های برد گیم تهران

کافه برد

  • هزینه بازی: برای هر نفر هر ساعت هشت هزار تومان
  • شماره تماس: ۸۸۸۶۷۹۲۴-۰۲۱
  • ساعت کاری: همه روزه به غیر از یکشنبه‌ها از ساعت ۴:۳۰ بعدازظهر تا ۱۱ شب و جمعه‌ها از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
  • آدرس: خیابان مطهری، نرسیده به سهروردی، دساختمان ۱۲۰، طبقه اول

محیط کافه برد

منبع عکس: کافه‌یاب

کافه برد، نخستین کافه بردگیم تهران است

«کافه برد»، اولین بردگیم کافه تهران و دومین بردگیم کافه ایران بعد از «کافه کندو» شیراز محسوب می‌شود که از سال ۹۴ شروع به کار کرد. این کافه با انواع بازی رومیزی برای هر سن و سلیقه و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم، کیک و سایر خوردنی‌های خوشمزه میزبان علاقه‌مندان به دنیای بازی است. در این کافه می‌توانید بازی‌های ایرانی و خارجی را با دوستانتان بازی کنید و از آن لذت ببرید.

اگر انجام هر بازی را بلد نیستید، نگران نباشید، در کافه برد صفر تا صد هر بازی را آموزش می‌دهند. در ضمن مجبور نیستید برای بازی کردن از منوی کافه چیزی سفارش دهید و حتی می‌توانید تنها برای استفاده از منو به این کافه بروید. امکان برپایی جشن تولد نیز ممکن است.

در کافه برد فروشگاه مادَمَک غرفه دارد و می‌توانید هر بازی رومیزی و فکری که دوست دارید را بخرید و در خانه یا هر مکان دیگر با دوستان و اعضای خانواده بازی کنید.

کافه فکرکده

  • هزینه اتاق فرار: ۲۵۰ هزار تومان برای پنج نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای ۶ نفر
  • ساعت کاری: از ساعت دو بعدازظهر تا ۱۲ شب
  • آدرس شعبه مرکزی: جردن، پایین‌تر از اسفندیار، یزدان پناه، پلاک۴۲
  • آدرس شعبه رویال: بلوار فردوس غرب، بلوار شقایق جنوبی، انتهای خیابان ۲۱، فودهال بارنوا، طبقه اول
  • آدرس شعبه اپال: سعادت آباد، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه چهار
  • شعبه مرزداران: مرزداران شرقی، خیابان البرز، زاگرس شرقی، پاساژ پردیسان، واحد ۴۴ 

کافه فکرکده

منبع عکس: اینستاگرام کافه فکرکده

فکرکده بزرگترین کافه بازی ایران است

«کافه فکرکده» بزرگترین کافه بازی ایران است که با هشت شعبه در شهرهای تهران، اصفهان، همدان، اهواز و کیش فعالیت می‌کند. چیزی که فکرکده را از سایر کافه بازی‌ها متمایز کرده، طراحی بازی‌های ایرانی است. در این کافه بازی‌ همه نوع بازی از منچ گرفته تا استوجیت، گیم آف ترونز و PS4 پیدا می‌شود. اتاق فرار و مافیا نیز از دیگر بازی‌های فکرکده به شمار می‌روند.

شعبه مرکزی کافه فکرکده در جردن واقع است و با کلی بازی در حدود ۵۰۰ بردگیم، یک روز متفاوت را برایتان رقم می‌زند. در این کافه امکان برگزاری ایونت‌های بازی و تولد وجود دارد. شعبه رویال کافه فکرکده در غرب تهران قرار دارد. این کافه حدود ۴۰۰ بردگیم، PS4 و دو اتاق فرار دارد.

شعبه اپال یکی دیگر از شعبه‌های کافه فکرکده به شمار می‌رود که در مجتمع تجاری اپال قرار دارد. این شعبه با طراحی آسمان و ابر، محیطی خاص و متفاوتی برای بازی دوستان فراهم کرده است. در این کافه می‌توانید حدود ۳۰۰ تا بردگیم، PS4 و بازی‌های مهارتی جذاب را بازی کنید.

برگزاری تولد و ایونت‌های بازی در شعبه اپال کافه فکرکده امکان‌پذیر است. علاوه بر این، می‌توانید بازی‌هایی که دوست داشته باشید نیز خریداری کنید.

کافه برد گیم اطلسی

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت چهار تا ۱۲ شب
  • آدرس: میدان فلسطین، خیابان طالقانی غرب، خیابان سرپرست جنوبی، کوچه پارس، پلاک سه، طبقه سه

کافه بردگیم اطلسی

منبع عکس: اینستاگرام کافه اطلسی

«کافه برد گیم اطلسی» یکی دیگر از پاتوق‌های بازی تهران است که در میدان فلسطین و در طبقه سوم کافه خانه اطلسی قرار دارد. در این کافه بازی می‌توانید انواع بازی بردگیم و پلی استیشن را در فضای باصفا و سنتی این عمارت بازی کنید.

ایونت‌ها و بازی پرطرفدار مافیا نیز در کافه اطلسی برگزار می‌شود و می‌توانید به‌همراه دوستانتان این بازی مهیج را بازی کنید. در کافه بردگیم اطلسی بخشی برای فروش بازی‌های رومیزی اختصاص داده شده و امکان خرید بازی‌های فکری موردعلاقه‌تان فراهم شده است.

کافه های بازی مافیا در تهران

کافه دن کلاب

  • آدرس شعبه مرکزی: فاطمی، میدان گلها، ابتدای کاج شمالی پلاک ۱۱۵ 
  • آدرس شعبه شرق تهران: تهرانپارس، خیابان گلبرگ شرقی (امیر طائمه)، بعد از چهار راه رشید، پلاک ۷۰ برج مادان، طبقه دوم 
  • آدرس شعبه غرب تهران: اتوبان همت، خیابان سردار جنگل، خیابان حیدری مقدم شرقی، مجموعه برج‌هاى جام جم، جنب ورودی B وC 
  • آدرس شعبه جنوب تهران: نازی‌آباد، خیابان مدائن (بابایی)، بعد از خیابان جعفری، پاساژ زرافشان 
  • آدرس شعبه پیرزوی: خیابان پیروزی، خیابان نبرد، خیابان نبی اکرم 
  • آدرس شعبه تخت طاووس: میرزای شیرازی، پایین‌تر از مطهری، نبش کوچه بیستم، پلاک ۱۵۴

کافه دن کلاب

منبع عکس: اینستاگرام کافه دن کلاب

کافه دن کلاب، اولین باشکاه تخصصی بازی‌های فکری و سرگرمی بزرگسالان محسوب می‌شود

«کافه دن کلاب» یکی از اولین کافه‌های تخصصی بازی مافیا در تهران به شمار می‌آید که سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد. این کافه همچنین به‌عنوان اولین باشگاه تخصصی بازی‌های فکری و سرگرمی بزرگسالان پایتخت نیز شناخته می‌شود.

کافه دن کلاب ابتدا کافه دن نامیده می‌شد و بعدا با افزودن سایر بازی‌های فکری فعالیت خود را گسترش و تحت عنوان باشگاه بازی‌های فکری بزرگسالان به دن کلاب تغییر نام و شعب خود را افزایش داد. در حال حاضر این کافه بازی به غیر از تهران در شهرهای کرج، اصفهان، کرمانشاه و مشهد نیز شعبه دارد.

کافه دن کلاب دو سالن A و B دارد. مسابقه شهروند و مافیا که از تلویزیون و همچنین مسابقات لیگ ستارگان مافیا که از کانال یوتیوب مافیران پخش می‌شود، در دن کلاب انجام می‌شود. بازی‌ مافیا به‌صورت حضوری و آنلاین برگزاری می‌شود و اگر علاقه‌مند باشید، می‌توانید بازی‌های رومیزی را نیز انجام دهید و از منوی متنوع خوردنی‌ها نیز سفارش دهید.

کافه مافیا وان

«کافه مافیا وان» یکی از برگزار کننده ایونت‌های مافیا در تهران به شمار می‌رود. این کافه اتاق مخصوص بازی مافیا دارد که مجهز به افکت‌های نوری و صوتی تعبیه شده متناسب با بازی، لیزرهای نوری و ماسک‌های طراحی شده مخصوص پلیرها است. کافه با منوی متنوع، بوفه و پارکینگ از امکانات این کافه بازی هستند.

کافه بازی مافیا شرق

  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۶ عصر
  • آدرس: ضلع غربی میدان هفت حوض، جنب شهر کتاب، پلاک ۹۳، طبقه سوم 

کافه بازی مافیا شرق یکی از کافه‌های تهران است که در آن بازی مافیا انجام می‌شود. این کافه برگزار کننده ایونت مافیا کلاسیک و پیشرفته است. در کافه مافیا شرق می‌توانید در کنار نوشیدن یک فنجان قهوه انواع بازی برد گیم را بازی کنید؛ البته سفارش از منوی کافه الزامی نیست.

کافه حس خوب

آدرس: هفت‌حوض، چهارراه سرسبز، نبش ورودی میدان ۴۷، کوچه مهران پور

کافه مافیا حس خوب

منبع عکس: کافه مافیا حس خوب

یکی از مکان‌های که در پایتخت برای انجام بازی مافیا می‌توانید به آن مراجعه کنید، کافه حس خوب است. این کافه در هفت حوض قرار دارد. در کافه حس خوب لیگ برد گیم و بازی‌‌های گروهی نیز بر پا و در کنار آن می‌توانید از منوی خوردنی‌های خوشمزه سفارش دهید.

در این مقاله به معرفی تعدادی از کافه‌ های بردگیم تهران و کافه های بازی مافیا در تهران می‌پردازیم. برای آشنایی با مشهورترین کافه های بازی تهران به مقاله اصلی در وب‌سایت کجارو مراجعه کنید.


منبع کجارو
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده