// سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۶

پخش زنده رویداد معرفی آیفون 11 اپل سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰

اپل امشب طی مراسمی که در آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود، آیفون ۱۱ را معرفی خواهد کرد.

انتظارها برای برگزاری رویداد بزرگ اپل به‌پایان رسید. این شرکت سرانجام طی مراسمی که امشب ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران در آمفی‌تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود، از جدیدترین محصولات خود پرده برخواهد داشت. مطابق انتظار، تمرکز اصلی کوپرتینونشین‌ها در مراسم پیش‌رو روی آیفون‌(های) جدید خواهد بود؛ اما احتمالا آن‌ها موارد دیگری را نیز برای شگفت‌زده ساختن طرفدارانشان در آستین خواهند داشت.

پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز مانند دو نسل گذشته، شاهد پرده‌برداری از سه گوشی هوشمند باشیم؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بار نوع نام‌گذاری اپل دستخوش تغییر خواهد شد. چنانچه شایعات صحت داشته باشند، احتمالا پسوند «پرو» به قلمرو آیفون نیز پا خواهد گذاشت و آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس نام گوشی‌های هوشمند جدید اپل خواهد بود.

خوشبختانه فاصله‌ی زیادی تا پی‌بردن به حقیقت نداریم. زومیت مانند رسم گذشته، رویداد اپل را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد؛ بنابراین امشب ساعت ۲۱:۳۰ منتظر شما کاربران عزیز هستیم تا در کنار هم به نظاره‌ی رویداد بزرگ کوپرتینونشین‌ها بنشینیم. ناگفته نماند که مانند همیشه برای پی‌بردن به جزئیات موارد معرفی‌شده در مراسم امشب، سایت و صفحات زومیت را در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توئیتر دنبال کنید.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده