// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵

جعبه گشایی هواوی P20 پرو

پی 20 پرو با طراحی زیبا، دوربین قدرتمند سه‌گانه و نمایشگر AMOLED، پرچم‌دار راستین هواوی در سال ۲۰۱۸ محسوب می‌شود و زومیت به جعبه‌گشایی آن می‌پردازد.

هواوی در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت تغییرات قابل توجهی در پرچم‌داران سری پی اعمال کند. در مراسم معرفی خبری از نسخه پلاس نبود و این بار هواوی تصمیم گرفت در قالب نسخه پرو، عضلات پرچم‌دار اصلی خود را قوی‌تر از همیشه کند و با قدمی محکم‌تر به سراغ رقابت با دیگر شرکت‌ها برود. 

هواوی P20 و P20 پرو، دو سرباز هواوی برای سال جاری هستند. در نسخه پی ۲۰ پرو تمرکز بسیاری روی دوربین شده است. هواوی P20 پرو از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که با همکاری لایکا توسعه داده شده است و به سه سنسور ۴۰ مگاپیکسلی رنگی، ۲۰ مگاپیکسلی مونوکروم و سنسور ۸ مگاپیکسلی با لنز تله‌فوتو مجهز شده که به‌ ترتیب در پسِ لنز‌هایی با دیافراگم f/1.6 ،f/1.8 و f/2.4 قرار دارند. دوربین Huawei P20 Pro به‌ مدد سیستم اختصاصی پردازش رنگ لایکا، پردازنده‌ی ISP اختصاصی و سنسور شدت رنگ، در تولید رنگ‌ها نیز عملکرد بهتری خواهد داشت.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین تغییرات، بحث صفحه نمایش و طراحی کلی دستگاه است. هواوی بریدگی کوچکی در لبه‌ی بالای نمایشگر در نظر گرفته که از دوربین سلفی و اسپیکر مکالمه میزبانی می‌کند. با وجود حاشیه‌هایی باریک، حسگر اثر انگشت در هر دو نسخه‌ی پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو در لبه‌ی پایین نمایشگر قرار دارد تا دسترسی به آن‌ حتی در شرایطی که گوشی روی یک سطح قرار دارد، مقدور باشد. P20 پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED استفاده می‌کند که نسبت تصویر آن ۱۹:۹ و رزولوشن‌ آن‌ معادل ۱۰۸۰×۲۲۴۰ پیکسل است. در ادامه ویدیوی جعبه گشایی P20 پرو را با هم می‌بینیم:

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟ منتظر بررسی کامل P20 پرو در زومیت باشید.


منبع زومیت
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده