// سه شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

زوم کست ویژه سریال Game of Thrones: آیا این همان پایانی بود که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدیم؟

«بازی تاج و تخت» با تمام فراز و فرودهایش به پایان رسید و با این گفت‌وگوی تقریبا ۶۰ دقیقه‌ای، زوم‌کست ویژه‌ی زومجی برای بحث اپیزودیک درباره‌ی آن نیز، تمام شد. همراه ما باشید.

هر مخاطبی باتوجه‌به سبک نگاه و انتظارات خاص خودش، از قسمت آخر سریال چند ده میلیون مخاطبه‌ی Game of Thrones، انتظاراتی داشت و به همین خاطر، ورای تمام اتفاقات پیش‌آمده، بزرگ‌ترین دغدغه و مسئله‌ی ما نیز قضاوت کلی اپیزود نام‌برده از لحاظ موفقیت یا شکست در برآورده‌سازی همین انتظارات بود. پس بدون توضیحات اضافه، قدم به بحث‌های نهایی می‌گذاریم تا از جوانب گوناگون، سکانس به سکانس قسمت آخر فانتزی‌حماسیِ شبکه HBO را بررسی کنیم. اما قبل از آغاز به تماشای زوم کست پیش‌رو، در نظر داشته باشید که ما موقع صحبت راجع به سریال، بسیاری از رخدادهای مهمِ پیش‌آمده از قسمت اول فصل اول آن تا آخر قسمت ششم هشتمین فصل را اسپویل می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

علاوه‌بر نسخه‌ی ویدیویی، زوم‌کست‌های اپیزودیک زومجی برای بررسی و موشکافی قسمت‌های پایانی سریال Game of Thrones، در قالب پادکست صوتی نیز در شنوتو منتشر شده‌اند و می‌توانید در آن فرم هم دنبال‌شان کنید. راستی، به مانند همیشه، در میان گذاشتن نظرات‌تان درباره‌ی زوم‌کست و خود سریال و نکات و مثبت و منفی‌اش با ما و دیگر مخاطبان را از یاد نبرید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده