// سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۱

زوم کست ویژه Dota 2؛ از گفتگو تا نگاهی به تاریخچه ژانر و مسابقات اینترنشنال

در زوم‌کست زومجی ویژه Dota 2،‌ در کنار گفتگو در رابطه با وضعیت این بازی در کشور و جهان، آیتم‌های ویژه‌ای را از تاریخچه و مسابقات اینترنشنال آماده کرد‌ه‌ایم.

اگر بخواهیم از ورزش های الکترونیک (eSports) سخن بگوییم، بی‌شک رشته‌ی DOTA 2، محصول کمپانی ولو، یکی از سردمداران eSports در جهان محسوب می‌شود؛ بازی ویدیویی‌ای که هرساله با مسابقات شناخته شده‌ی اینترنشنال، نه تنها برترین تیم‌های جهان را با گیمرهای حرفه‌ای گرد هم می‌آورد، بلکه میلیون‌ها بازیکنان و علاقمند را نیز پای استریم زنده و گزارش پر آب و تاب مجریان کارکشته می‌نشاند. در این قسمت از برنامه زومجی به سراغ این بازی ویدیویی رفته‌ایم که اکنون علاقمندانی از سرتاسر جهان دارد و از طرفی با جوایز ارزنده و میلیون دلاری‌اش هرسال، روی خروجی بسیاری از رسانه‌ها خودنمایی می‌کند.

زوم کست ویژه دوتا 2 البته تنها به آیتم‌هایی از تاریخچه‌ این بازی ویدیویی خلاصه نمی‌شود و در کنار نگاهی به مسابقات اینترنشنال دوتا 2 و بازگو کردن یک سری از اتفاقات این رویداد مهم ورزش‌های الکترونیکی، پای صحبت تینا ابراهیمی و امیر حسین محبوبی، دو نفر از بازیکنان و استریمرهای بازی Dota 2 نشسته‌ایم. علاوه بر این اگر علاقه دارید که زمانی استریمر شوید، در گفتگوی خود از وضعیت استریم در ایران نیز سخن گفته‌ایم.

در انتها امیدواریم که از تماشای این زوم‌کست لذت ببرید. مانند همیشه دیدگاه‌ها، انتقادها و پیشنهادهای خود را از ما دریغ نکنید که برای ما بسیار ارزشمند است.

دانلود از آپارات |‌ تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده