نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۵

عرضه ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر رسما تایید شد

پس از انتشار شایعه‌های مختلف، در نهایت مایکروسافت رسما عرضه ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر را تایید کرد.

بامداد امروز، اخبار متعددی از مایکروسافت منتشر شده که در یکی از آن‌ها، از تاخیر خوردن بازی هیلو اینفینیت تا سال ۲۰۲۱ مطلع شدیم. اما دیگر خبر مهم مرتبط با این شرکت، تایید رسمی ماه عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس است. در این راستا، هرچند هنوز روز دقیق و قیمت ایکس باکس سری ایکس مشخص نشده، ولی مایکروسافت اعلام کرد که ایکس باکس سری ایکس در ماه نوامبر (آبان/آذر) عرضه خواهد شد. 

مایکروسافت جدا از اعلام اینکه کنسول جدیدش نیمه دوم پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرد، اطلاعات دیگری ارائه نکرده و فقط گفته که بیش از ۱۰۰ بازی مختلف که خریداران این کنسول، تا قبل از پایان سال ۲۰۲۰ می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی مختلف بهینه‌شده برای آن دسترسی داشته باشند. همچنین تاکید مجددی روی پشتیبانی کنسول از قابلیت Backward Compatibily شده که اجازه می‌دهد بازیکنان بازی‌های پشتیبانی‌شده‌ای را که قبلا برای نسل‌های گذشته ایکس باکس منتشر شده‌اند، تجربه کنند. 

انتظار می‌رود به مرور زمان و با نزدیک شدن به عرضه کنسول، جزییات دقیق‌تری شامل قیمت و روز عرضه آن هم مشخص شوند. همچنین شایعه‌هایی در رابطه با کنسول ارزان‌تر ایکس باکس سری اس هم به‌گوش می‌رسند که باید دید مایکروسافت واکنشی نسبت به آن‌ها نشان می‌دهد یا خیر. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده