// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

فعلا برنامه‌ای برای اضافه شدن Cross Play به نسخه کنسولی The Division 2 وجود ندارد

استودیو Massive Entertainment به‌دنبال اضافه شدن Cross Play به نسخه کامپیوتر و استیدیا، اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای این ویژگی روی کنسول ندارد.

در جریان آپدیت 9.1 بازی The Division 2 که چندی پیش توسط استودیو مسیو اینترتینمنت (Massive Entertainment) عرضه شد، شاهد ضعیف شدن برخی از سلاح‌های بازی بودیم. بااین‌حال اصلی‌ترین ویژگی این آپدیت، اضافه شدن کراس‌پلی میان کامپیوتر و گوگل استیدیا بود. پس از این به‌روزرسانی، تعدادی از کاربران منتظر انتشار اخباری حول کراس‌پلی نسخه کنسولی دیویژن 2 بودند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو مسیو اینترتینمنت در سایت ردیت در جریان انتشار جزئیات آپدیت 9.1، اعلام کرده است که کراس‌پلی برای نسخه‌های کنسولی دیویژن 2، موردی نیست که بتوانند آن را در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار دهند. ساختار The Division 2 به‌گونه‌ای است که از همان ابتدا برنامه‌ای برای کراس‌پلی وجود نداشته است و اگر بخواهند همانند نسخه پی سی، کراس‌پلی را برای کنسول‌ها اعمال کنند، باید تلاش و کوشش بسیاری را انجام دهند.

تیم سازنده The Division 2 دراین‌باره می‌گوید:

پی سی و استیدیا هم‌اکنون از ویژگی کراس‌پلی استفاده می‌کنند. ارائه این ویژگی روی کنسول موردی نیست که به این زودی‌ها اتفاق افتد. بازی از ابتدا برای اعمال ویژگی کراس‌پلی ساخته نشده است. ازاین‌رو برای اعمال این ویژگی باید دست به تغییرات بزرگی بزنیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا خواهان اضافه شدن ویژگی کراس‌پلی به نسخه کنسولی بازی The Division 2 هستید؟ در زمستان سال گذشته بسته الحاقی The Warlords of New York بازی The Division 2 منتشر شد و توانست از زومجی نمره ۸ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

The Division 2: Warlords of New York، بسته الحاقی خوبی برای یک بازی خیلی خوب یعنی دیویژن ۲ است. این بسته با بردن بازیکنان به نیویورک، آن‌ها را درگیر داستانی می‌کند که هرچند کاملا سطحی و کلیشه‌ای است، ولی در عوض باعث پدید آمدن مراحل و مخصوصا باس فایت‌هایی شده است که بی‌اغراق حتی از مراحل نسخه اصلی دیویژن ۲ هم جذاب‌تر هستند. درکنار این، سازندگان محتویات جدیدی برای End Game بازی در نظر گرفته‌اند که مخصوصا سیستم سطح بی‌نهایت، تجربه بازی حتی پس از تمام کردن بخش داستانی را ارزشمند می‌کند. صد البته که این بسته اگر قیمتی کم‌تر از ۳۰ دلار داشت، ارزشش به مراتب بیشتر هم می‌شد ولی در وضعیت فعلی هم علاقه‌مندان دیویژن ۲، قطعا از بازی کردنش پشیمان نخواهند شد.


منبع Gamignbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده