نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

یک شب زندگی در غاری واقعی با پیشنهاد جدید بازی Far Cry: Primal

شرکت یوبی‌سافت پس از اینکه دوران پارینه سنگی را به‌عنوان دوره تاریخی بازی Far Cry: Primal انتخاب کرد، قصد دارد تا به‌نوعی حس و حال زندگی واقعی در این دوران را برای طرفداران بازی هم فراهم کند. برای اطلاع از جزییات بیشتر در این مورد با زومجی در ادامه همراه باشید.

یوبی‌سافت اخیرا پیشنهاد ویژه‌ای به طرفداران بازی Far Cry: primal داده است. براساس این پیشنهاد، یک طرفدار خوش‌شانس با همراهی یک نفر از دوستانش، می‌توانند یک شب را در غاری با تمام امکانات عصر پارینه‌سنگی زندگی کنند. یوبی‌سافت از تمامی علاقه‌مندان بازی در سراسر دنیا خواسته تا شانس خود را برای بُردن این جایزه امتحان کنند. برای شرکت در پیشنهاد یوبی‌سافت، کافی است دلیل اصلی خود برای تجربه کردن چنین شبی را با هشتگ cavebnb به Fracry Primal@ توییت کنید. در این توییت باید دقیقا توضیح دهید که چرا قصد دارید یک شب را در غاری در وسط زمستان سپری کنید و البته در این شب چه کار‌هایی انجام خواهید داد.

برنده این پیشنهاد به همراه دوستش به غاری در کشور فرانسه اعزام خواهند شد و یک شب را در آن‌جا سپری می‌کنند. شاید فکر کنید که برنده شدن این جایزه و خوابیدن در یک غار، آن هم در زمستان، لذتی ندارد. ولی قضیه وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید یوبی‌سافت ابتدا برنده را به همراه دوستش از هرجای دنیا که باشند با پروازی رایگان به منطقه پیرنه (رشته کوهی بین مرز‌های فرانسه و اسپانیا) خواهد برد و این افراد یک شب را در بهترین هتل منطقه سپری می‌کنند و آموزش‌های لازم برای ماندن در غار می‌بینند. پس از آن هم برای اقامت به غاری در این منطقه منتقل می‌شوند که افراد عادی باید ۵۰۰ یورو برای اقامت در آن پرداخت کنند! روز بعد هم این افراد به خانه‌هایشان باز‌می‌گردند. در ادامه می‌توانید ویدیویی از غار محل اقامت برندگان این پیشنهاد یوبی‌سافت تماشا کنید:

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده