نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۵

تماشا کنید: وقتی Rainbow Six Siege هم لِگویی می‌شود!

اگر از انجام مسابقات چندنفره‌ی Rainbow Six Siege لذت می‌برید حتما تماشای یکی از این مسابقات که با قطعات لگو (Lego) ساخته شده هم برای شما جالب خواهد بود. با زومجی و ویدئوی مربوط‌به این مسابقه همراه باشید.

یکی از کاربران یوتیوب به نام Blacksheep Pictures به ساخت فیلم‌های کوتاه لگویی از بازی‌ها می‌پردازد. این کاربر قبلا بازی‌های Battlefield 4 و Splinter Cell: Blacklist و Dead Rising 3 را نیز به فیلم‌های لگویی تبدیل کرده است، اما Rainbow Six Siege از سایر طولانی‌تر است و جزییاتی بیشتری در آن دیده می‌شود.

همان‌طور که در ویدئوی بالا مشاهده می‌کنید یکی از مسابقات Rainbow Six Siege به‌طور کامل با قطعات لگو ساخته شده است؛ ربات‌های کوچک دوربین‌دار در محیط حرکت می‌کنند و حتی بسیاری از سلاح‌ها و وسایلی جنگی Rainbow Six Siege در این ویدئو بازسازی شده‌اند. علاوه‌بر اینها استفاده از نماهای اول‌شخص به شباهت بیشتر ویدئو با بازی اصلی کمک کرده است.

Rainbow Six Siege در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۵ برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان، به‌عنوان جانشین بازی Rainbow 6: Patriots (که ساخت آن در سال ۲۰۱۴ لغو شد) به انتشار رسید. Rainbow Six Siege با ارائه‌ی محیط‌های تخریب‌پذیر و بخش چندنفره‌ی همکاری توانست رضایت طرفداران مجموعه را جلب کند و نمرات نسبتا خوبی از منتقدان دریافت کند.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده