نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

تماشا کنید: زوایای پنهان تاریخچه‌ی آزراث در کتاب جدید Warcraft

بلیزارد مجموعه کتاب جدیدی از سری Warcraft را معرفی کرد که تاریخچه‌ی این مجموعه و زوایای پنهان سرزمین آزراث را به تصویر می‌کشد. برای اطلاع از جزییات این خبر و مشاهده‌ی ویدئوی مربوط به آن با زومجی همراه باشید.

کتاب اول این مجموعه Warcraft Chronicle: Volume 1 نام دارد که بازه‌ی زمانی پیدایش دنیای وارکرفت تا وقایع «آخرین نگهبان» (داستان بازی Warcraft: Orcs & Humans) را شامل می‌شود. کریس متزن، نایب رییس ارشد بخش داستان و توسعه‌ی مجموعه‌های بلیزارد، در ویدئوی زیر توضیحات زیادی درباره‌ی این کتاب ارائه می‌کند.

تمام تصاویر هنری این کتاب را پیتر لی، هنرمند بلیزارد طراحی کرده است. برخی از این تصاویر برای اولین بار ترسیم شده‌اند، به خصوص آنهایی که مربوط به قبل از تاریخ وارکرفت هستند. متزن درباره‌ی روند تهیه‌ی این کتاب توضیح داد:

چیزی که در پروژه ی ساخت Warcraft Chronicle واقعا جذابیت دارد، تلاش برای دریافت بررسی کلی ایده‌های اولیه‌ی ما تا به امروز است. شما می‌توانید این کتاب را بخوانید و سپس با خود بگویید: «آها، فهمیدم؛ حالا متوجه شدم که چطور آن اتفاق منجر به رخ دادن این حادثه شد و سپس این یکی از اینجا آمد؛ حالا فهمیدم که این تغییر تاریخی به خاطر وجود این سه چیز بوده است؛ من قبلا این را نمی‌دانستم».

هنوز هیچ تاریخی برای انتشار Warcraft Chronicle اعلام نشده است، اما به نظر می‌رسد که خواندن این کتاب برای طرفداران مجموعه‌ی وارکرفت و همه‌ی افرادی که می‌خواهند سر از راز و رمز دنیای بزرگ این مجموعه دربیاورند امری واجب باشد.

این تنها محتوای خواندنی نیست که برای سری وارکرفت در حال تهیه است؛ بلیزار همچنین اعلام کرد که یک رمان تصویری را به عنوان پیش‌درآمدی برای فیلم آینده‌ی Warcraft منتشر خواهند نمود. این کتاب که Warcraft: Bonds of Brotherhood نام دارد، در ماه می سال ۲۰۱۶، یعنی حدود یک ماه قبل از اکران فیلم در سینماها عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده