// سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

ویدیوی معرفی استودیو The Initiative مایکروسافت منتشر شد

استودیوی تازه‌ تاسیس The Initiative که تحت مالکیت کمپانی مایکروسافت قرار دارد، در قالب یک ویدیو به معرفی خود و اهدافش پرداخته است.

در جریان کنفرانس کمپانی Microsoft (مایکروسافت) در نمایشگاه E3 2018 بود که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس باکس از در اختیار گرفتن استودیو‌های مشهوری همچون نینجا تئوری، کامپالشن گیمز و آندد لبز خبر داد. همزمان با این خبر، کمپانی مایکروسافت اعلام کرد که استودیوی جدیدی را با نام استودیو The Initiative در شهر سانتا مونیکا، ایالت کالیفرنیا تاسیس کرده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، به واسطه ویدیوی منتشر شده در صفحه رسمی استودیو مذکور در وب سایت یوتیوب می‌توانید با این استودیو که خود را «استودیویی مستقل که تحت کنترل و حمایت مالی Xbox Game Studios و کمپانی مایکروسافت قرار دارد» معرفی می‌کند، بیشتر آشنا شوید.

مدیریت استودیو The Initiative بر عهده دارل گالاگر، بازی‌ساز با تجربه که پیش از این در کمپانی‌های اکتیویژن، سونی، تی اچ کیو نوردیک و راک استار فعالیت داشته، است. در زمانی که او ریاست استودیو Crystal Dynamics (کریستال داینامیکس) را بر عهده داشت ریبوت سری Tomb Raider ساخته و در سال ۲۰۱۳ عرضه شد.

او تنها یکی از اعضای استودیو The Initiative است که در ویدیوی معرفی این استودیو حضور دارد. در کنار دارل گالاگر، افرادی همچون آنی لور (مسئول استخدام)، برایان وستگارد (مدیر تولید)، درو ماری (طراح ارشد)، ویلیام ارچبل (مدیر فنی) و بلیک فیشر (کارگردان روایت و جهان بازی) در ویدیو مذکور حاضر هستند و به بیان نقطه نظرات خود می‌پردازند. تمامی این افراد گفته‌های دارل گالاگر را، مبنی بر تصمیم استودیو The Initiative برای تبدیل شدن به تیمی «متحد» که قادر به «کنار زدن مرز‌های صنعت بازی‌های ویدیویی» است، تایید کرده‌اند. این هدف برای استودیویی که در کمتر از یک سال پیش تاسیس شده، بسیار جاه‌طلبانه است. برای قضاوت نهایی باید منتظر انتشار آثار این استودیو باشیم. ویدیوی معرفی استودیو The Initiative را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

وب سایت رسمی استودیو The Initiative از مدتی پیش آغاز به کار کرده است که در صورت مراجعه به آن می‌توانید بیشتر با این استودیو آشنا شوید. همچنین این استودیو برای سمت‌هایی همچون کارگردان هنری و انیماتور ارشد در حال استخدام نیرو است که با مراجعه به صفحه مربوطه در وب سایت رسمی می‌توانید اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید. تا‌کنون هیچ اطلاعاتی از اولین محصول استودیو مذکور منتشر نشده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده