// دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

فیگور بازی Banjo-Kazooi معرفی شد

کمپانی First 4 Figures با انتشار یک تریلر از مجسمه‌ای که بر پایه کاراکتر‌های بازی Banjo-Kazooi طراحی شده است، رونمایی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی فرست 4 فیگور (First 4 Figures) اعلام کرد که مجسمه‌هایی بر پایه کاراکتر بازی Banjo-Kazooie در دست ساخت دارد. این مجسمه بر اساس دو کاراکتر اصلی این بازی طراحی شده است. مجسمه یاد شده ۲۰ اینچ (۵۰ سانتی‌متر) و وزنی بالغ بر ۱۲ پوند (۹ کیلوگرم) دارد که بر اساس وقایع معمای Jiggy Jigsaw ساخته شده است. کاربران با خریداری کردن این محصول از یک شماره سریال بهره‌مند می‌شوند.

کمپانی فرست‌فور‌فیگور از نسخه ویژه‌‌ای از این محصول رونمایی کرد که تنها در وب‌سایت رسمی آن در دسترس است. این نسخه شامل پایه طلایی می‌شود که به همراه چندین قطعه اضافی به فروش خواهد رسید. سازندگان، ویدیویی از این محصول منتشر کردند که آیتم‌های یاد شده را به نمایش قرار می‌دهد.

پس از شروع شدن زمان پیش فروش این محصول، کاربرانی که در کمتر از ۲۴ ساعت این آیتم را خریداری کنند از نسخه رایگان بسته الحاقی Bear and Bird بازی Sea of Thieves بهره‌مند می‌شوند. پیش فروش مجسمه Banjo-Kazooie از تاریخ ۱۰ جولای آغاز می‌شود و با قیمت ۴۳۰ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. گفتنی است که محصول یاد شده برای عرضه در ۳ ماه سوم سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه ریزی شده است. برای پیش خرید کردن این محصول می‌توانید به سایت رسمی آن مراجعه کنید.

در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این محصول را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Banjo-Kazooie  یک بازی پلتفرمر سه بعدی، ساخته استودیو ریر (Rare)، است که در سال ۱۹۹۸ برای نینتندو 64 عرضه شده بود.

نظرات خود را در مورد این مجسمه با زومجی در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده