نویسنده: عارف حسین پور
// سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تبلیغ جالب Sea of Thieves با همکاری ایکس‌ باکس و دزدان دریایی

شعبه استرالیایی ایکس باکس با همکاری یک گروه موسیقی از دزدان دریایی، برنامه تبلیغاتی جالبی را برای بازی Sea of Thieves تدارک دیده است.

شعبه ایکس‌باکس در استرالیا و نیوزیلند که با نام Xbox ANZ شناخته می‌شود، به مناسبت انتشار بازی Sea of Thieves روی کامپیوتر و ایکس باکس وان اقدام به برگزاری یک رویداد تبلیغاتی جالب برای این بازی کرده است. این شعبه از یک گروه موسیقی استرالیایی به نام «کاپیتان هل‌فایر و برادران فلک‌زده» که همیشه با ظاهری شبیه دزدان دریایی روی صحنه ظاهر می‌شوند خواسته است تا بر اساس ماجراجویی بازیکن‌ها در دنیای Sea of Thieves، یک آهنگ مخصوص به صورت زنده اجرا کنند. در زیر نمونه‌ای از اجرای این گروه را مشاهده می‌کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

به این ترتیب بازیکن‌های استرالیایی و نیوزیلندی این شانس را دارند تا آهنگ اختصاصی خودشان را در هنگام بازی کردن Sea of Thieves به صورت زنده از گروه کاپیتان هل‌فایر بشنوند. البته این امکان برای همه بازیکن‌های استرالیا و نیوزیلند وجود ندارد؛ افرادی که مایل به شرکت در این رویداد هستند می‌توانند در روزهای ۲۴ و ۲۵ مارس (۴ و ۵ فروردین) به صفحه فیسبوک Xbox ANZ مراجعه کنند و از نحوه تهیه بلیط از طریق سرویس Eventbrite باخبر شوند. طبیعتا تعداد بسیار معدودی از بازیکن‌ها شانس شرکت در این رویداد را خواهند داشت، اما تجربه منحصربه‌فرد این افراد به صورت زنده از طریق فیسبوک، توییچ و میکسر پخش می‌شود.

جرمی هینتون، رییس شعبه استرالیایی ایکس‌باکس در این خصوص گفت:

Sea of Thieves یک بازی بسیار جذاب از لحاظ طراحی است؛ پس کاملا بجا بود که به بازیکن‌ها این امکان را بدهیم تا آوازها و ترانه‌های اختصاصی خود را از یک گروه موسیقی دزدان دریایی بشنوند. ما به‌شدت منتظریم تا قصه ماجراجویی‌های دریایی، آوازها و داستان‌هایی را که بین بازیکنان و این گروه موسیقی به‌وجود می‌آید ببینیم و بشنویم.

بازی Sea of Thieves امروز برای پی سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد. این بازی به قیمت ۶۰ دلار برای هر دو پلتفرم به فروش می‌رسد، اما افرادی که عضو سرویس Xbox Game Pass هستند می‌توانند به صورت رایگان Sea of Thieves را تجربه کنند. سرویس Xbox Game Pass به بازیکن‌ها این امکان را می‌دهد تا با پرداخت ۱۰ دلار به صورت ماهانه به بیش از ۱۰۰ بازی ایکس‌باکس وان دسترسی داشته باشند. همچنین مایکروسافت وعده داده که از این به بعد تمام بازی‌های انحصاری و بزرگش (مثل Halo و Gears of War) را از طریق سرویس Xbox Game Pass عرضه کند. علاوه بر این افرادی که کنسول ایکس باکس وان ایکس را خریداری کنند یک نسخه رایگان از Sea of Thieves را نیز دریافت خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده