نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۷

تماشا کنید: تریلر معرفی بازی The Swindle برای کنسول‌های نسل هشتم

اثر جدید دن مارشال، سازنده‌ی بازی‌هایی چون Gun Monkeys و Time Gentlemen, Please که قبلاً برای رایانه‌های شخصی تأیید شده بود، به کنسول‌ها می‌آید. با تریلر معرفی The Swindle همراه زومجی باشید.
بازی The Swindle برای کنسول‌های نسل هشتم و همچنین پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن  ویتا و Wii U در تابستان آینده از طریق کِرو دیجیتال، ناشر انگلیسی عرضه خواهد شد. مارشال تاریخ دقیقی مشخص نکرده و هنوز در حال توسعه‌ی بازی خود برای کنسول‌ها است. این بازی دو بعدی که المان‌هایی از سبک نقش‌آفرینی را نیز دارا است، درباره‌ی دزدیدن، هک کردن و فرار کردن است. شخصیت اصلی بازی به طور مخفیانه وارد خانه‌ها می‌شود و پس از هک کردن رایانه‌ها و دزدیدن پول، پا به فرار می‌گذارد. اینکه فرار کردن بی‌سر و صدا انجام شود یا خیر، بر عهده‌ی بازیکن است. مارشال از سال ۲۰۱۱ مشغول کار بر روی این بازی است اما به دلیل مشکلاتی که در حین توسعه‌ی آن پیدا کرد، برای مدتی ساخت بازی را متوقف کرد. او با به کار گیری سیستمی جدید، ساخت بازی را از سر گرفت و به گفته‌ی خودش آن را از یک مخلوط سونیک و Deus Ex به ترکیبی از بازی‌های Spelunky و Deus Ex تبدیل کرده است. مارشال می‌گوید پیشنهاد عرضه‌ی بازی‌اش با انحصار زمانی را رد کرده چرا که قصد دارد The Swindle را به بیشترین مخاطب ممکن روی هر پلتفرمی که با آن راحت هستند عرضه کند.
فکر می‌کنم بهترین جنبه‌ی کار با کِرو دیجیتال این است که آن‌ها بازی را به شکل همزمان تقریباً روی همه‌ی پلتفرم‌های موجود منتشر می‌کنند. این نکته واقعاً برای من مهم است و علاقه‌ای به پیشنهادهای دیگر شرکت‌ها برای انتشار نسخه‌ی انحصاری آن‌ها ندارم. من تنها می‌خواهم مردم از بازی لذت ببرند و عرضه‌ی آن روی کنسول‌ها و دادن اختیار به مخاطب برای انتخاب نسخه‌ی مد نظرش، بهترین کار برای رسیدن به این هدف است.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده