نویسنده: میثم علی حسنی
// شنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

مسابقات The International 6 بازی Dota 2: بهترین حرکات روز چهارم مرحله حذفی

روز چهارم مسابقات The International 6 بازی Dota 2 با معرفی هیروی The Underlord و حذف TNC ،Ehome و Liquid همراه بود. با زومجی همراه باشید و به تماشای بهترین حرکات این روز بنشینید.

ششمین اینترنشنال بازی Dota 2 در حالی روز چهارم خود را به پایان برد که تمام تیم‌های اروپایی حاضر در تورنمنت از دور رقابت‌ها کنار رفتند. در حالی که هر سه فینالیست تمام سه مسابقات فصلی قبل از منطقه اروپا بودند، در مهمترین رویداد این بازی شاهد عدم حضور حتی یک تیم از این منطقه در بین پنج تیم پایانی هستیم. روز گذشته Fnatic با عملکرد عالی خود Liquid را حذف کرد و DC نیز تیم‌های شگفتی ساز TNC و Ehome را به خانه فرستاد. در این روز رویداد مهیج Allstar Match نیز برگزار شد که در آن یک سورپرایز منحصر به فرد رونمایی شد. در این مسابقه ۵ نفر از حاضران در سالن ابتدا به وسیله مربیان دو تیم یعنی Kaci و Slacks انتخاب شدند و این پنج نفر از بین بازیکنان تیم‌های حاضر پنج نفر دیگر را انتخاب کردند تا شاهد یک مسابقه ۱۰ در برابر ۱۰ مانند سال پیش باشیم. در این مسابقه هیروی Underlord رسما رونمایی شد و تاریخ ۲۳ آگوست (۲ شهریور) زمان اضافه شدن رسمی این هیرو به بازی خواهد بود. دیدار Allstar با برتری تیم Kaci به پایان رسید تا Cheese که جایزه برنده به شمار می‌رود، بین بازیکنان این تیم تقسیم شود. در ادامه گلچینی از بهترین صحنه‌های مسابقات این روز را برای شما آماده کرده‌ایم. در این ویدئو از فایت شلوغ مسابقات Allstar تا Rp فوق العاده W33 را مشاهده خواهید کرد:

 |

مسابقات روز پنجم از حساسیت بالایی برخوردارند چرا که یکی از تیم‌های حاضر در گراندفینال مسابقات امروز مشخص می‌شود و همینطور دو تیم دیگر از دور رقابت‌ها کنار خواهند رفت.

برای مطالعه اخبار و تماشای تصاویر و گزارش‌های زومجی از مسابقات International 6 بازی دوتا 2 به صفحه اختصاصی آن مراجعه کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده