نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: رونمایی یوبی سافت از غار و پلی استیشن 4 سنگی با طرح Far Cry: Primal

فقط چند روز دیگر تا عرضه بازی Far Cry: Primal باقی مانده و به همین دلیل یوبی‌سافت با استفاده از هنر چند سنگ‌تراش اقدام به ساخت یک کنسول پلی‌استیشن 4 و یک اتاقک غار مانند سنگی با طرح و نشان این بازی کرده است. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

پس از چند نسخه اخیر سری فارکرای که در جزیره‌های سرسبز و مدیترانه‌ای جریان داشتند، کمپانی Ubisoft برای ایجاد تنوع در این سری سراغ دوران پارینه سنگی رفت و Far Cry: Primal داستان انسان‌های این عصر را روایت خواهد کرد. حال یوبی‌سافت ویدیویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده که «بازی کردن در زمان انسان‌های اولیه» نام دارد و مراحل ساخته شدن یک غار سنگی واقعی را نشان می‌دهد. البته تمرکز کلی ویدیو بر روی نشان دادن مراحل ساخت یک کنسول پلی‌استیشن 4 و کنترلر‌هایش از جنس سنگ است که در کنار آن شاهد یک تلویزیون سنگی و حتی پیتزا و نوشیدنی‌های سنگی نیز هستیم که به لطف مهارت‌های سنگ‌تراشان بسیار دقیق و شبیه به مدل واقعی ساخته شده‌اند. در ادامه می‌توانید این ویدیو جالب را تماشا کنید:

|

بازی Far Cry: Primal در تاریخ ۴ اسفند (۲۳ فوریه) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و ۱۱ اسفند (۳۰ فوریه) هم دارندگان رایانه‌های شخصی ویندوزی می‌توانند این بازی را تجربه کنند. برای آشنایی بیشتر با این بازی، می‌توانید پیش‌نمایش زومجی از آن را در دو قالب متنی و ویدیویی مطالعه و تماشا کنید.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده