// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

چه انتظاراتی از مراسم The Game Awards 2018 داشته باشیم؟

مراسم The Game Awards امسال، هیجان‌انگیزتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد. اما انتظار چه اتفاقاتی را می‌توان از آن داشت؟

مراسم جوایز بازی‌ها دیگر یک رویداد عادی و خسته کننده نیست که فقط در آن شاهد معرفی برندگان بهترین‌های سال از میان نامزدها باشیم. این مراسم حالا به رویدادی مهم به بزرگی E3 و گیمزکام تبدیل شده است؛ چرا که می‌توانیم در آن منتظر معرفی بازی‌های بزرگ، نمایش‌های جدید از بازی‌های معرفی شده و حتی حضور اشخاصی باشیم که هر کدام به راحتی توانایی شگفت‌زده کردن طرفداران خود را دارند. امسال نیز مراسم The Game Awards از این قاعده مستثنی نیست و همه چیز عطر و بوی یک شب به یادماندنی را می‌دهد. وقتی اشخاصی مثل کوجیما دیگر پای ثابت این مراسم شده‌اند و طرفدارانش برای نمایش بازی او یعنی Death Stranding لحظه شماری می‌کنند، وقتی در رویداد امسال دو کارگردان فیلم به شدت مورد انتظار Avengers 4 حضور دارند یا حتی وقتی می‌توان برای معرفی بازی جدید استودیو آبسیدین لحظه شماری کرد، قطعا The Game Awards 2018 مراسمی مهم است؛ مهم‌تر از هر زمان دیگر.

علاوه بر معرفی بازی‌های جدید، می‌توان انتظار نمایش‌های جدید را هم داشت. بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part 2 یا Gears of War 5 و بازی‌هایی مانند Ghost of Tsushima یا Sekiro Shadows Die Twice؛ نمایش هر کدام می‌تواند بازیکنان را به وجد بیاورد. در ویدیوی زیر، با هم به مرور اتفاقتی می‌پردازیم که می‌توان انتظار آن‌ها را از مراسم The Game Awards 2018 داشت:


دانلود از آپارات | دانلود از یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده