نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

جف کیلی از نمایش‌ های غیر منتظره مراسم The Game Awards 2017 می‌گوید

جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که مراسم امسال نمایش‌های غیرمنتظره‌ و شگفت‌انگیزی خواهد داشت و در جریان آن حداقل از یک بازی جدید رونمایی خواهد شد.

اولین دوره مراسم The Game Awards به سال ۲۰۱۴ باز‌می‌گردد؛ زمانی که جف کیلی، تهیه‌کننده و مجری این مراسم با همکاری کمپانی‌های فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی از جمله کمپانی‌های صاحب کنسول یعنی سونی، مایکروسافت و نینتندو و برخی از ناشر‌های بزرگ، توانست هزینه لازم برای برگزاری آن را تامین کند. حال و با استناد به آخرین اخبار بازی، جف کیلی وعده‌ی نمایش‌هایی غیرمنتظره و شگفت‌انگیز را در چهارمین دوره این مراسم داده است.

زمان زیادی به مراسم The Game Awards 2017 باقی نمانده است و برای بسیاری از افراد معرفی بازی‌های جدید و تریلرها اهمیت بیشتری نسبت به اهدای جوایز دارد. در طول سال‌های گذشته فهرست بازی‌های به نمایش درآمده در این مراسم گسترش یافته است و در آن شاهد بازی‌های برجسته‌ای چون بازی Mass Effect Andromeda، بازی Mass Effect 3، بازی The Elder Scrolls V: Skyrim، بازی Telltale’s Guardians of the Galaxy، بازی No Man’s Sky، بازی Dark Souls 2، بازی The Last of Us، بازی Uncharted 3: Drake’s Deception و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild بودیم.

حال و با توجه به نزدیک شدن به مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی این سوال در ذهن بازیکنان تداعی می‌شود که چه بازی‌هایی در مراسم امسال به نمایش در می‌آید؟ جف کیلی در این‌باره در توییتر اظهار داشته است که باید منتظر اتفاق‌های شگفت‌انگیز باشیم. او در این خصوص گفت:

منتظر اتفاق‌های غیرمنتظره باشید.

کیلی در یک توییت دیگر نیز صراحتا اعلام کرده است که در این مراسم حداقل شاهد معرفی یک بازی جدید خواهیم بود. او اذعان داشت:

ما ساعت‌های زیادی را برای آماده‌سازی مراسم The Game Awards صرف می‌کنیم، اما بعضی از روزها تریلر معرفی یک بازی جدید را می‌بینیم که ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و امروز نیز یکی از آن روزها بود.

The Last of Us Part 2

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر) در سالن مایکروسافت تئاتر، واقع در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار خواهد شد. به مانند دوره‌های قبل، این مراسم به صورت زنده پخش خواهد شد و علاقه‌مندان با مراجعه به سرویس‌های استریم می‌توانند آن را تماشا کنند. در این مراسم تنها به تقدیر از آثار برتر حوزه بازی‌های ویدیویی بسنده نخواهد شد و در کنار اهدا جایزه به بازی‌های برگزیده، تریلر‌های تازه‌ای از بازی‌های آتی به نمایش در خواهد آمد و از بازی‌های جدید رونمایی خواهد شد.

چندی قبل لیست نامزدهای بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی در دسترس طرفداران قرار گرفت که در آن نام‌های آشنایی نظیر بازی Horizon Zero Down، بازی Playerunknown's Battlegrounds و بازی Super Mario Odyssey به چشم می‌خورد.

باید منتظر بود و دید که چه بازی‌هایی در این مراسم به نمایش در می‌آید. آیا شاهد نمایش‌های جدیدی از بازی  Death Stranding و بازی The Last of Us Part 2 خواهیم بود؟ آیا بازی‌های جدیدی نظیر بازی Bloodborne 2 و بازی Metroid Prime 4 در این مراسم معرفی می‌شوند؟ شما می‌توانید نظرات خود را در این خصوص با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده