نویسنده: بخش تبلیغات
// شنبه, ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

12 ویژگی استثنائی اپل موزیک که شما را مجاب به خرید آن می‌کند

«سیب کده» در این مقاله، ۱۲ دلیل برای خرید اشتراک اپل موزیک را بررسی می‌کند.

در دنیای مدرنی که انسان‌ها در آن زمان زیادی را صرف گوش دادن به موسیقی می‌کنند، انتخاب بهترین نرم‌افزار پخش موسیقی کار آسانی نیست. برنامه‌های مختلفی برای برای پخش موسیقی به وجود آمدند که دائما با یکدیگر در حال رقابت هستند. دراین‌میان، یکی از بهترین نرم‌افزارها در عرصه پخش موسیقی اپل موزیک است. با خرید اپل موزیک، شما می‌توانید در هر زمان و مکانی از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. در این مقاله، به بررسی 12 دلیل برای خرید اشتراک اپل موزیک می‌پردازیم.

کتابخانه موسیقی بزرگ

با خرید اپل موزیک، شما به بیش از 100 میلیون موسیقی دسترسی پیدا می‌کنید که با سلیقه تمامی افراد سازگار هستند. اپل موزیک دسترسی به طیف گسترده‌ای از موسیقی‌های جدید و قدیمی را فراهم می‌کند. بنابراین، هر فرد می‌تواند با استفاده از این برنامه، از گوش دادن به موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرد.

پیشنهاد موسیقی‌هایی مناسب با سلیقه شما

الگوریم اپل موزیک باتوجه‌به آهنگ‌هایی که گوش می‌دهید، فهرستی از موسیقی‌های مشابه برای شما تهیه می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید به تعداد بیشتری از موسیقی‌هایی که مطابق با سلیقه و روحیتان است گوش دهید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این برنامه، دسته‌بندی موسیقی‌ها باتوجه‌به ژانر آنهاست. بنابراین، کاربران با خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانند در هر زمانی از شبانه روز مناسب‌ترین موسیقی را باتوجه‌به روحیه خود انتخاب ‌کنند.

بدون دسترسی به اینترنت از موسیقی لذت ببرید

یکی از مشکلات برخی از نرم افزارهای پخش موسیقی، عدم کار کردن بدون دسترسی به اینترنت است. شما با خرید اپل موزیک و دانلود آهنگ‌های مورد علاقه خود، دیگر نیازی به دسترسی اینترنت ندارید. شما می‌توانید به‌صورت آفلاین به موسیقی‌های موجود در کتابخانه اپل موزیک گوش دهید.

گوش دادن به موسیقی با بهترین کیفیت

اپل موزیک امکان گوش دادن به موسیقی با بهترین کیفیت را برای کاربران فراهم کرده است. جالب است بدانید قابلیت AAC اپل موزیک با استدیوهای ضبط برابری می‌کند. علاوه‌بر این، اخیرا اپل موزیک فناوری ALAC را نیز توسعه داده است که رزولوشن آهنگ را از 16 بیت/44.1 کیلوهرتز (کیفیت سی دی) به 24 بیت/192 کیلوهرتز می‌رساند.

اشتراک‌گذاری اکانت اپل موزیک با خانواده

با خرید اپل موزیک، مانند سایر برنامه‌های اپل، شما می‌توانید اکانت خود را با شش عضو خانواده به اشتراک بگذارید. قابلیتfamily sharing برنامه‌های اپل این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که وقتی یک اشتراک تهیه می‌کنند، به همراه اعضای خانواده خود از آن برنامه استفاده کنند. این ویژگی توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، زیرا با استفاده از آن نیازی نیست هر یک از اعضای خانواده هزینه جداگانه‌ای برای تهیه اشتراک بپردازد. بنابراین، شش نفر می‌توانند با صرف هزینه کمتری به تمامی امکانات این برنامه پخش موسیقی دسترسی داشته باشند.

کتابخانه موسیقی خصوصی برای هر یک از اعضای خانواده

در صورت خرید اشتراک اپل موزیک family sharing نه‌تنها تمامی افراد خانواده می‌توانند از یک اکانت مشترک استفاده کنند، بلکه هر کدام از آن‌ها می‌توانند پلی فهرست خصوصی خود را داشته باشند. در نتیجه، هر یک از اعضای خانواده آهنگ‌هایی که مطابق سلیقه خود است را در پلی فهرست ذخیره می‌کنند. به این ترتیب، عدم هماهنگی سلیقه موسیقی افراد مختلف خانواده، مشکلی برای خرید اپل موزیک family sharing ایجاد نمی‌کند.

از خواندن آهنگ لذت ببرید

یکی از ویژگی‌های جالب اپل موزیک این است که شما می‌توانید با پخش موسیقی و حذف صدای خواننده، از خواندن لذت ببرید. با این ویژگی شما صدای خواننده و آهنگ را به گونه‌ی دلخواه تنظیم می‌کنید.

همچنین، این اپلیکیشن موزیک‌های بی‌کلام زیادی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد تا خوانندگی به سبک کارائوکه را تنها با یک اپلیکیشن تجربه کنند.

برای تجربه استفاده از اپل موزیک و قابلیت‌های آن، روی https://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید تا با بهترین قیمت اقدام به خرید اپل موزیک کنید.

نیازی به تماشای تبلیغات نیست

متاسفانه تبلیغات یکی از آزاردهنده‌ترین ویژگی‌ها برای کاربران اپلیکیشن‌های مختلف است. با پخش تبلیغات، شما نمی‌توانید در فضای موسیقی غرق شده و از گوش دادن به آن لذت ببرید. جالب است بدانید با خرید اپل موزیک شما به بیش از 100 میلیون آهنگ دسترسی پیدا می‌کنید و هیچگونه تبلیغی به شما نمایش داده نمی‌شود. در نتیجه، می‌توانید با خیالی آسوده از گوش دادن به این آهنگ‌ها لذت ببرید و آهنگ‌های مورد علاقه خود را به کتابخانه منتقل کنید.

تماشای موزیک ویدیوها با بهترین کیفیت

اپل موزیک تنها محدود به شنیدن موسیقی نیست، بلکه امکان مشاهده موزیک ویدیو را نیز برای کاربران فراهم کرده است. شما می‌توانید با خرید اشتراک اپل موزیک به جدیدترین موزیک ویدیوها دسترسی پیدا کنید. همچنین، این برنامه امکان مشاهده مصاحبه‌های خوانندگان را نیز برای کاربران فراهم کرده است.

ایستگاه رادیویی

احتمالا برای شما نیز پیش آمده باشد که از شنیدن یک موزیک آنقدر لذت ببرید که در پلی فهرست روزانه شما قرار بگیرد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اپل موزیک ایستگاه رادیویی آن است. با استفاده از ایستگاه رادیویی می‌توانید از آهنگ‌های جدید و به روزی که مشابه آهنگ مورد علاقه شما هستند با خبر شوید و آن‌ها را به پلی فهرست خود اضافه کنید.

پلی فهرست خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید

معمولا، ما پس از گوش دادن به آهنگی دلنشین، آن موسیقی را برای دوستان یا اعضای خانواده خود می‌فرستیم. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌هایی که اپل موزیک این است که شما اشتراک‌گذاری موسیقی را در خود اپلیکیشن انجام می‌دهید. درواقع، با خرید اشتراک اپل موزیک این امکان برای شما فراهم می‌شود که فهرستی از موسیقی‌های مورد علاقه خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

همچنین، اگر شما و دوستانتان فهرست موسیقی مشترکی داشته باشید می‌توانید مشاهده کنید که دوستتان در حال گوش دادن به چه موسیقی است.

آپدیت‌ و بهبود ویژگی‌های نرم‌افزار

اپل موزیک آپدیت‌های زیادی می‌دهد تا کاربران به بهترین ویژگی‌های اپلیکیشن‌های پخش موزیک دسترسی داشته باشند. سازندان این برنامه روی بهبود ویژگی‌های اپلیکیشن و رضایت کاربران تمرکز دارند. بنابراین، با آپدیت‌های جدید ویژگی‌های آن را بهبود می‌بخشند تا کاربران با خرید اپل موزیک، حس رضایت و لذت بیشتری را حین گوش دادن به موسیقی تجربه کنند.

بهترین روش برای خرید اشتراک اپل موزیک

اگر شما به‌دنبال سایتی هستید که بتوانید ازطریق آن به اکانت‌های بین‌المللی مانند اپل موزیک دسترسی پیدا کنید، سیب کده (Sibkade.com) بهترین گزینه برای شماست. اولویت سیب کده رضایت مشتریان است. بنابراین، این سایت بلافاصله پس از ثبت سفارش، اکانت اپل موزیک را برای شما فعال کرده و تا آخرین روز اشتراک، تمامی مشکلات احتمالی را پیگیری می‌کند. شما می‌توانید با ثبت سفارش اشتراک اپل موزیک از سایت سیب کده، در سریع‌ترین زمان ممکن به اکانت خود دسترسی پیدا کنید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده