نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۰

خرید ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه از فروشگاه هایتل

ساعت هوشمند از جمله گجت‎‌های پرکاربردی است که توانسته با استقبال عده‎‌ی زیادی روبرو شود.

این ساعت‌‎ها با قراردادن امکانات و قابلیت‎‌های مختلف در اختیار خریداران، انجام بسیاری از امور را به کار بسیار راحتی تبدیل کرده‌‎اند به طوری که امروزه ساعت‌‎های هوشمند را می‌توان به عنوان یک موبایل و یا رایانه‌‎ی کوچک در نظر گرفت. این ساعت‌‎ها از لحاظ  مدت زمان نگهداری شارژ، امکاناتی که ارائه می‌دهد و البته از لحاظ قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. به همین خاطر انتخاب بهترین ساعت هوشمند مناسب برای هر فرد بهتر است با دقت و اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

با توجه به استقبال زیادی که از این ساعت‌‎های هوشمند توسط افراد مختلف صورت گرفت برند‌‎های متعددی اقدام به تولید ساعت‌‎های هوشمند خود نمودند که به همین خاطر متقاضیان در سایت‎‌های اینترنتی مثل هایتل و دیگر فروشگاه‌‎ها با تنوع بالایی از این نوع ساعت‌‎ها روبرو هستند. انتخابی درست و مقرون به صرفه از میان مدل‌‎های مختلف نیازمند شناخت هدف و انتظاراتی است که از یک ساعت هوشمند دارید می‌‎باشد. چرا که مسلماً هر چه امکانات بالاتر و بهتری را درخواست کنید می‌‎بایست ساعت‌‎های مدل بالاتر با مبالغ بیشتر را خریداری نمایید. این در حالی است که افرادی که انتظار چندانی از ساعت هوشمند خود ندارند و تنها به مدیریت زمان و هشدار‌‎ها و نمایش پیام بر روی صفحه و دیگر امکانات ساده‌‎تر می‌‎اندیشند خرید ساعت‌‎ هوشمند مدل ساده‌‎تر و با قیمت پایین‎‌تر می‌تواند مناسب باشد.

نکاتی در خصوص انتخاب بهترین ساعت‌‎های هوشمند

به طور کلی هنگام بررسی وانتخاب بهترین ساعت هوشمند نکات خاصی مطرح میشود که با درنظر گرفتن این نکات میتوان به خریدی رضایت بخش و مطمئن دست پیدا کرد.

  • توجه صفحه نمایشگر ساعت؛ LCD وAMOLEDاز جمله نمایشگر‌‎های مورد استفاده در ساعت‌‎های هوشمند بوده که همانند صفحه‌‎ی گوشی، امکان تماشای تصاویر مختلف، نمایش اپلیکیشن‎‌ها، هشدارها، ساعت و تاریخ و.... را بعد از جفت شدن با گوشی فراهم می‌‎آورد.
  • گزینه‌‎ی گام شمار؛ در انتخاب بهترین ساعت هوشمند ممکن است با ساعت‎‌هایی روبرو شوید که علاوه بر قابلیت‌‎های مختلف می‌توانند میزان فعالیت و کالری سوزی و نیز کالری دریافت شده روزانه شما را نشان دهند و به طور دائم وضعیت سلامت شما را بررسی نمایند.
  • امکان برقراری تماس؛ در بعضی از ساعت‌‎های هوشمند قابلیت برقراری تماس با دیگر افراد اضافه شده که فرد را از استفاده دائمی موبایل و یا تبلت بی‌نیاز می‌کند. البته برای استفاده از این قابلیت نیاز به سیم کارت مخصوص تماس این ساعت‌‎ها استفاده نمایید.
  • امکان سفارشی کردن ساعت هوشمند؛ در بعضی از مدل‌‎های این ساعت‎‌ها امکان سفارشی کردن وجود دارد به طوری که بعضی از قابلیت‌‎های ساعت و نرم افزارهای آن می‌توانند دچار تغییرات شوند و به حالت دلخواه فرد نمایش داده شوند.
  • باتری ساعت‌‎های هوشمند؛ از دیگر موارد بسیار مهم در هنگام انتخاب بهترین ساعت‌‎های هوشمند توجه به باتری و قابلیت نگهداری شارژ آن می‌‎باشد. البته نگهداشتن شارژ به عوامل مختلفی چون صفحه نمایش رنگی، امکاناتی نظیر گزینه‌‎ی برقراری تماس و میزان استفاده‌‎ی کاربر از آن می‌تواند متغیر باشد.

اپل واچ رنگ های مختلف

ساعت‎‌های هوشمند شیائومی

همان طور که کمی پیش‌‎تر عرض کردیم برند‎‌های مختلفی به تولید ساعت‌‎‎‌های هوشمند اقدام نموده‌‎ و توانسته‌‎اند موفقیت چشمگیری را در جذب مشتری کسب نمایند. در این میان برند شیائومی از این رقابت عقب نمانده و با ارائه‌‎ی انواع ساعت‌‎ هوشمند شیائومی به بازار توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند. از جمله مزیت‌‎های بزرگ این برند عرضه‌‎ی محصولاتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می‎‌باشد به طوری که این ساعت‎‌ها را می‌توان به عنوان ساعت‌‎های هوشمند مقرون به صرفه یاد کرد که افراد مختلف با بودجه‌‎ی محدودتر نیز می‌توانند آن را تهیه نمایند.

  • ساعت امیزفیت Amazfit  GTS2؛ در تولید این مدل ساعت، شرکت شیائومی سعی کرده تا طراحی جذاب‌‎تری را در قالب یک ساعت با صفحه نمایش مربعی ایجاد کند. ساعت‌‎های امیزفیت علاوه بر امکان نمایش‌گذاری تایم و دیگر اپلیکیشن‌‌‎ها به عنوان یک ردیاب سلامت و تناسب اندام و نیز دستگاهی برای اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون فردعمل نموده و می‌توانند تکنولوژی بیشتری را دردسترس کاربر قرار دهد تا فرد بتواند به صورت روزانه با برنامه ریزی دقیق به مصرف کالری و سوزاندن آن بپردازد.

این ساعت‌ هوشمند دارای صفحه نمایش سه بعدی و درخشان AMOLED و تراکم پیکسلی 341 بوده که اطلاعات و هشدارها را با تصاویری زیبا و رنگی به نمایش می‌‎گذارد. قابلیت مکالمه با دیگر افراد و نیز در اختیار داشتن برنامه‌‎های متنوع و ورزشی برای تغییر رویه زندگی و ایجاد یک زندگی سالم از دیگر برنامه‌‎های کاربردی این ساعت ضدآب و هوشمند می‌‎باشد.

ساعت‌‎های هوشمند هواوی

ساعت‌‎های این برند از تنوع بالا و طراحی مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند به وسیله‌‎ی سیستم بلوتوث خود به گوشی و یا تبلت متصل شود و امکان انجام مکالمه برای مخاطب را فراهم آورد. ساعت‌‎های مختلف برند هواوی نیز همانند نوع شیائومی آن ضد آب بوده و توانایی اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون فرد را خواهد داشت. همچنین می‌توان با آسودگی آن‌‎ها را به پا وصل و به فعالیت‌‎های مختلف ورزشی و... پرداخت.

  • HUAWEI WATCH GT 2 PRO؛ در تولید و ساخت این ساعت‎‌ هوشمند هواوی بیشترین تمرکز بر روی ارتقای قسمت نرم افزاری بوده و سعی شده تا این بخش نسبت به مدل‌‎های پیشین امکانات بیشتری را به کاربران ارائه دهد. شارژر بی سیم، بدنه‌‎ای از جنس یاقوت کبود و تیتانیوم از دیگر مزایا و ویژگی‌‎های مثبتی است که در این مدل ساعت با آن روبرو خواهیم بود. باتری‌‎های 445 میلی آمپری آن بعد از شارژ دو ساعته قابلیت فعالیت و حفظ شارژ به مدت دو هفته را خواهند داشت.

ساعت‌‎های هوشمند سامسونگ

ساعت‌‎ هوشمند برند سامسونگ نیز همانند سایر برند‌‎ها از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار بوده و در انواع متفاوتی با قابلیت‌‎هایی نظیر تعویض بند، رزولوشن و صفحه نمایش مطلوب، حسگرهای مختلف و... می‌‎باشد که این قابلیت‌‎ها در مدل‌‎های جدید آن ارتقا پیدا کرده‌اند.

ساعت هوشمند

  • Galaxy Watch 3؛ این مدل ساعت‎‌ هوشمند سامسونگ را می‌توان در دو نسخه‌‎ی 41 و45 میلیمتری در فروشگاه‌‎ و وبسایت اینترنتی هایتل یافت. این ساعت از رزولوشن 360*360 برخوردار بوده و دارای ابعاد 2/1 اینچی می‌‎باشد. همچنین ساعت هوشمند گلکسی واچ با در اختیار داشتن سنسورهای متفاوت می‌تواند سلامت شما را تضمین کند و به مراقبت روزانه از سلامت بدن شما بپردازد.

جهت خرید و انتخاب بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه می‌توانید به سایت هایتل که ارائه دهنده انواع لوازم جانبی و هوشمند می‌‎باشد مراجعه نمایید. فروشگاه هایتل با فراگیری خرید آنلاین و اینترنتی اقدام به راه اندازی وبسایت خود به آدرس https://www.hitel.ir نموده است. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده و به ارائه‎‌ی کالاهای با کیفیت و اصل با قیمتی مناسب می‌‎پردازد.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده