نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۴

تریلر زمان عرضه بازی Two Point Campus با محوریت نمایش فعالیت های مختلف

اخیرا استودیو Two Point تریلر زمان انتشار بازی Two Point Campus را به نمایش گذاشته است که در آن شاهد لحظات بامزه و فعالیت‌های متعدد هستیم.

استودیو Two Point تریلر جدیدی از بازی شبیه‌ساز مدیریت دانشگاه خود به نام Two Point Campus پخش کرد که در آن بر حس شوخ‌طبعی و لحظات خنده‌دار آن تاکید زیادی شده است. همچنین در این تریلر به انواع فعالیت‌ها و کلاس‌هایی که می‌توان برای دانشجویان فراهم کرد، اشاره شده است. بازیکنان به‌عنوان یک مدیر دانشگاه می‌توانند فضای مناسب برای ورزش عجیب Cheeseball، کلاس‌های ساخت معجون و جادوگری و حتی دوره‌های مختلف برای آموزش جاسوسی را برای افراد علاقه‌مند در نظر بگیرند.

Two Point Campus در حال حاضر برای پیش‌خرید در دسترس قرار دارد و در تاریخ ۹ آگست (۱۸ مرداد) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بازی در زمان انتشار روی سرویس گیم پس ایکس باکس و پی سی نیز قرار خواهد گرفت.

با پیش‌خرید Two Point Campus، بازیکنان می‌توانند یک درخت تزئینی U شکل برای باغ، فواره‌ی Fountain of Knowledge و مجسمه‌ی Pearl of Wisdom را به‌دست آورند. همچنین کسانی که بازی قبلی این استودیو به اسم Two Point Hospital را خریداری کرده‌اند به آیتم‌های تزئینی بیشتری دسترسی خواهند داشت که برخی از آن‌ها شامل مجسمه‌ی Knight’s Armour، دیگ معجون‌سازی Wizardry Cauldron و لباس Chef خواهند بود.

دانلود ویدیو از آپارات

شما در پایان می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این ویدئوی جدید و اخبار بازی را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده