نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۳

احتمال جریان داشتن بازی Assassin’s Creed Rift در بغداد

طبق گزارش‌های منتشر شده، احتمالا داستان نسخه‌ی بعدی بازی Assassin’s Creed در شهر بغداد روایت شود.

اخیرا جیسون شرایر، خبرنگار بلومبرگ، در پاسخ به ادعایی که هفته‌ی گذشته مبنی بر اینکه نسخه‌ی بعدی سری Assassin’s Creed در محیط‌هایی با الهام از تمدن آزتک‌ است، اعلام کرد که نسخه‌ی بعدی این بازی در شهر بغداد جریان خواهد داشت. او در ادامه افزود: «بعد از Rift، نسخه‌ی Assassin’s Creed Infinity خواهد بود و درحالی‌که این نسخه شامل مجموعه‌ای از بازی‌ها، تجربیات، بیوم‌ها و هر چیزی که می‌خواهید آن‌ها را بنامید است، در مورد این دو نسخه اصلی شنیده‌ام و هیچ یک از آن‌ها آزتک نیستند».

درحالی‌که یوبیسافت تاکنون به‌طور رسمی اعلام نکرده، در گزارش‌ها آمده است که این شرکت قصد دارد یک نسخه از بازی Assassin’s Creed با مقیاس کوچکتر و دارای المان‌های مخفی‌کاری را در اواخر سال جاری یا در سال ۲۰۲۳ عرضه کند. بلومبرگ در فوریه گزارش داد که این بازی با نام رمزی Rift و با حضور شخصیت Basim از بازی Assassin’s Creed Valhalla، در ابتدا قرار بود یک بسته الحاقی باشد اما درنهایت یوبیسافت تصمیم گرفت آن را گسترش دهد تا به یک بازی مستقل تبدیل شود.

گفته می‌شود که Assassin’s Creed Rift پیش از از بازی Assassin’s Creed Infinity که با همکاری شعبه‌های کبک و مونترآل یوبیسافت، سازندگان سه نسخه‌ی اخیر Assassin’s Creed در حال ساخت است، عرضه خواهد شد. پس از گزارش بلومبرگ، وب‌سایت یوروگیمر ادعا کرد که از برنامه‌های اولیه یوبیسافت برای این بازی که شامل شهر بغداد نیز می‌شود، شنیده است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با تیم زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده