نویسنده: کیا مختاری
// دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۰

باگ مهلک در بازی Fallout 4 شما را از بازی بیرون می‌اندازد!

زمان کمی از انتشار بازی مورد انتظار Fallout 4 می‌گذرد و به تازگی در نسخه رایانه‌های شخصی بازی یک باگ مهلک کشف شده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
بازیکنان Fallout 4 از کشف یک باگ مهلک که باعث از کار افتادن بازی می‌شود خبر داده‌اند. این باگ که گزارش آن در تالار گفتگو بتسدا وجود دارد، به یکی از ماموریت‌های جانبی بازی مربوط است. در این ماموریت بازیکن باید به منظقه Mosignor Plaza سفر کند، تعدادی از بازیکنان گزارش داده‌اند بعد از رسیدن به این منظقه با خروج بازی به دسکتاپ و بدون نمایش هرگونه پیغامخطا روبرو می‌شوند. باگ خروج از بازی در نسخه‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم مشاهده شده است، و در حال حاضر گزارش‌ها و ویدیوهای از باگ‌های غیر مهلک در شبکه‌های اجتماعی وجود دارند و بسیاری از آنها می‌توانند به نفع بازیکن استفاده شوند. مانند باگ کسب درآمد نامحدود که با یک ترفند نسبتاً پیچیده قابل استفاده می‌شود. بازی نقش‌آفرینی اکشن و جهان باز Fallout 4 برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. طبق گزارشات حدود ۱۲ میلیون کپی از بازی در یک روز عرضه شد و رکورد فروش در خرده فروشی‌ها، شبکه ایکس‌باکس لایو، شبکه پلی‌استیشن و رایانه‌های شخصی را جابجا کرد. درحال حاضر بازی امتیازات بالایی از وب‌سایت‌های مختلف بازی دریافت کرده است. با توجه به سبک Fallout 4 و وسعت بالا دنیای بازی، وجود باگ در بازی عجیب نیست و برخلاف نسخه قبلی بازی که با باگ‌ها و مشکلات فنی فراوانی همراه بود نسخه جدید عملکرد بسیار بهتری داشته است. تمام این باگ‌ها به احتمال زیاد با انتشار بسته‌های بروزرسانی برطرف خواهند شد. آیا شما هم با یکی از باگ‌های مهلک بازی روبرو شده‌اید؟ منتظر دریافت نظرات شما هستیم.
[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]
منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده