نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش داستان و گیم‌پلی در تریلر زمان عرضه بازی Darkest Dungeon 2

استودیو Red Hook به مناسبت نزدیک شدن زمان عرضه‌ی بازی Darkest Dungeon 2، لانچ تریلر آن را پخش کرد.

طرفداران بازی Darkest Dungeon 2 منتظر عرضه‌ی نسخه ۱.۰ آن در تاریخ ۱۸ اردیبهشت (۸ مه) هستند. در همین راستا شرکت Red Hook به‌عنوان توسعه‌دهنده و ناشر، تریلری زمان عرضه‌ی نسخه کامل و نهایی Darkest Dungeon 2 را با بازیکنان به اشتراک گذاشت.

بخش‌های زیادی از این تریلر روی نمایش صحنه‌ها و روایت داستان بازی توسط راوی متمرکز است. بااین‌حال بخش‌های کوتاهی از گیم‌پلی روگ‌لایت این بازی نقش‌آفرینی را هم می‌توانیم در تریلر زمان عرض مشاهده کنیم که شامل نگاهی اجمالی به سیستم مبارزه، نحوه کاوش در محیط‌ها و چگونگی مراقبت بازیکنان از کاروان‌های خود می‌شود.

در ماه مارس، بازیکنان Darkest Dungeon 2 آخرین به‌روزرسانی دوره‌ی دسترسی زودهنگام را دریافت کردند. این به‌روزرسانی با عنوان Redemption Road، درکنار اضافه کردن حیوانات خانگی به بازی، تغییراتی را در مسیر نقشه ایجاد کرد. بازیکنانی که تمایل دارند قبل از عرضه نسخه ۱.۰ به تجربه بازی Darkest Dungeon 2 بپردازند، می‌توانند هم‌اکنون نسخه دسترسی زودهنگام آن را از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنند. بااین‌حال بازیکن‌های پلتفرم استیم باید تا تاریخ انتشار نسخه‌ی کامل و نهایی منتظر بمانند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی Darkest Dungeon 2 چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده