نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۸

انتشار ویدیو جدید Resident Evil 4 Remake با محوریت نمایش گیم پلی چپتر پنجم بازی

ساعاتی قبل رسانه گیم اینفورمر ویدیو جدید و بلندی از گیم‌پلی نسخه ریمیک بازی Resident Evil 4 منتشر کرد.

در روزهای گذشته رسانه گیم اینفورمر اعلام کرد که نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول ۴ روی کاور جلد شماره جدید (شماره ۳۵۳) این مجله قرار گرفته و عده بسیاری از علاقه‌مندان این مجموعه و آثار سبک وحشت بقا در انتظار انتشار اطلاعات بیشتری از این بازی توسط این رسانه بودند. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، به‌تازگی چنل یوتیوب گیم اینفورمر یک ویدیو طولانی از گیم‌پلی بازی Resident Evil 4 را منتشر کرده است. ویدیو منتشر‌شده تمرکز خود را روی نمایش گیم‌پلی چپتر پنجم این اثر موردانتظار استودیو بازی‌سازی کپکام گذاشته است. شما عزیزان در ادامه‌ می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

در تریلر جدید این بازی که تقریبا ۱۴ دقیقه زمان دارد، ما با حال و هوای بازی Resident Evil 4 Remake بیشتر آشنا می‌شویم. ویدیو نمایش‌داده شده ترکیبی از گیم‌پلی و کات‌سین‌های یکی از مراحل به‌یاد ماندنی نسخه اصلی این اثر بوده و درکنار مشاهده بیشتر تعاملات دو کاراکتر لیان اس کندی و اشلی گراهام، جزئیات بیشتری از نقشه بازی و بخش آپگیرد این اثر در دسترس ما قرار می‌گیرد. کیفیت بصری نسخه ریمیک چشم‌نواز بوده و موتور RE Engine دوباره قدرت خود را به رخ می‌کشد.

بازی Resident Evil 4 Remake در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن ۴، و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا نسخه اصلی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده