نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی Wrath of the Lich King بازی World of Warcraft

به‌تازگی شرکت بلیزارد با پخش یک تریلر به‌صورت رسمی از تاریخ عرضه‌ی World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic رونمایی کرد.

بلیزارد اینترتینمنت اوایل سال جاری میلادی از بسته الحاقی Wrath of the Lich King بازی World of Warcraft رونمایی کرد. در زمان معرفی این بسته الحاقی، بلیزارد گفت که Wrath of the Lich King Classic در سال ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. علاوه‌بر این، اخیرا روی وب‌سایت رسمی بازی World of Warcraft یک به‌روزرسانی اعمال شد که به‌طور تصادفی به تاریخ انتشار بازی در ماه سپتامبر امسال اشاره داشت.

حال شرکت بلیزارد به‌طور رسمی به تایید این تاریخ پرداخت و با پخش یک تریلر اعلام کرد که World of Warcraft: Wrath of the Lich King Classic قرار است در تاریخ ۴ مهر ۱۴۰۱ (۲۶ سپتامبر ۲۰۲۲) برای پلتفرم PC عرضه شود. همچنین بلیزارد توضیح داد که گزینه‌های انتخابی بتای بازی هم‌اکنون در دسترس قرار دارند و نسخه‌ی کامل این بسته الحاقی در روز اعلام‌شده در سراسر جهان قابل تجربه خواهد بود.

محتوای الحاقی Wrath of the Lich King شامل بخش Raid بهبود یافته، اچیومنت‌ها، یک حرفه‌ی جدید در Inscription و موارد دیگر خواهد بود. بازیکنان World of Warcraft از هم‌اکنون تا زمان انتشار این بسته الحاقی می‌توانند از افزایش ۵۰ درصدی تمام امتیازات در Burning Crusade Classic استفاده کنند. البته بلیزارد اعلام کرد که گیمرها توانایی غیرفعال‌سازی مزیت مورد اشاره را هم دارند. آن‌ها باید توجه داشته باشند که این امکان تنها تا زمان عرضه‌ی محتوای Wrath of the Lich King در دسترس خواهد بود.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر نسخه‌ی کلاسیک World of Warcraft، نسخه‌ی اصلی آن نیز قرار است در سال جاری میلادی بسته الحاقی Dragonflight را دریافت کند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ دیدگاه خود را با تیم زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده