نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۳

پخش تریلر نسخه پری آلفا بازی Skate جدید

شرکت EA و استودیو Full Circle تریلری از نسخه‌ی پری-آلفا .skate را منتشر کرده‌اند که در آن مکانیسم‌های مختلف گیم‌پلی نشان داده می‌شود.

تاکنون شایعات زیادی درباره‌ی رونمایی و اعلام تاریخ عرضه‌ی بازی Skate جدید استودیو Full Circle منتشر شده‌اند. در حقیقت براساس توضیحات تام هندرسون نهایتا چند هفته تا اعلام تاریخ انتشار بازی اسکیت جدید شرکت الکترونیک آرتز باقی مانده است. حال به‌تازگی شرکت EA تریلری از نسخه‌ی پری آلفا و اولیه‌ی بازی .skate را پخش کرده است که در آن مکانیسم‌های مختلف گیم‌پلی نمایش داده می‌شود.

در این تریلر جدید با اینکه با نسخه‌ی اولیه و ناقص بازی طرف هستیم، اما به خوبی می‌توان انیمیشن‌ها و مکانیسم‌های بازی را مشاهده کرد. به نظر می‌رسد انیمیشن‌های مربوط‌به اسکیت‌سواری و انجام حرکات آکروباتیک حین گذر از موانع مختلف، بسیار نرم و روان پیاده‌سازی شده‌اند. تازه در تریلر پری آلفای .skate می‌توان موارد جالبی مثل بالا رفتن از دیوار، حرکات پارکور، تاب خوردن از میله‌ها یا دویدن روی دیوار را هم مشاهده کرد. همچنین به نظر می‌رسد این تریلر به بخش چندنفره‌ی .skate مرتبط باشد که در آن تعدادی بازیکن در حال رقابت هستند و به بهترین شکل ممکن از محیط اطراف خود استفاده می‌کنند.

درنهایت شرکت EA اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت بازی، به تجربه‌ی نسخه‌ی آزمایشی آن بپردازند و بازخوردهای خود را به سازندگان ارائه دهند. هنوز نمی‌دانیم بازی Skate جدید دقیقا چند وقت دیگر از راه می‌رسد، اما استودیو Full Circle متعهد شده است که آن را به بهترین شکل ممکن بسازد. بازی .skate تاکنون برای انتشار روی پلتفرم پی سی تایید شده است و برای کسب اطلاعات بیشتر از آن باید منتظر بمانیم.

مشاهده‌ی ویدئو در آپارات

نظر شما درباره‌ی این نمایش چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده