نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

اشاره به انتشار جزئیات بیشتر از بازی Skull and Bones در ویدیو تازه

شرکت یوبیسافت پس از فاش شدن ویدیو گیم‌پلی نسخه‌ی آلفای بازی Skull and Bones با انتشار تیزر کوتاهی نوید انتشار جزئیات بیشتری از آن را به طرفدارها داد.

بازی Skull and Bones شرکت یوبیسافت سنگاپور از زمان معرفی در نمایشگاه E3 2017 با مشکلات فراوانی بر سر راه توسعه مواجه بوده است. درحالی‌که این بازی اکشن ماجراجویی مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، اخیرا ویدیویی از نسخه‌ی آلفای آن به بیرون درز کرد. اکنون حساب توئیتر بازی که گویی از این موضوع اطلاع دارد، یک کلیپ کوتاه از گیم‌پلی را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است که عبارت «منتظر بمانید» را به نمایش درمی‌آورد.

دانلود از آپارات

کلیپ تازه در اصل یک کشتی در حال حرکت با تیغه‌های متعدد را نشان می‌دهد. یک جزیره با قله‌ی عجیب‌وغریب نیز در پشت کشتی دیده می‌شود. در انتهای این ویدیو از طرفدارها خواسته می‌شود تا منتظر انتشار جزئیات بیشتری از بازی Skull and Bones باشند که احتمالا در آینده‌ی نزدیک به اشتراک گذاشته خواهد شد. چندی قبل تام هندرسون ادعا کرد که یوبیسافت به‌زودی اطلاعاتی از بازی‌های آتی خود منتشر می‌کند.

شرکت Ubisoft در نظر دارد تا بازی Skull and Bones را پیش از آوریل ۲۰۲۳ (۱۲ فروردین ۱۴۰۲) در دسترس بازیکن‌ها قرار دهد. این بازی درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر توسعه می‌یابد و تابه‌حال سخنی از راه‌یابی آن به کنسول‌های نسل ۹ به میان نیامده است؛ هرچند این مورد در مقطع فعلی بدیهی به‌نظر می‌رسد. شما می‌توانید درصورت انتشار جزئیات بیشتر آن‌ها را در زومجی مطالعه کنید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده