نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۶

رکورد ۱.۵ میلیون بیننده همزمان بازی Overwatch 2 در توییچ

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه‌ی بتای بازی Overwatch 2 موفق شده است روی توییچ به رکورد ۱.۵ میلیون بیننده همزمان دست یابد.

شرکت بلیزارد دو روز است که بتای بازی Overwatch 2 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است تا بازیکنان بتوانند به تجربه‌ی بخش‌هایی از این اثر موردانتظار بپردازند. بااین‌حال برای گرفتن مجوز تجربه‌ی نسخه‌ی بتای Overwatch 2، افراد باید روی توییچ در بازه‌های زمانی مشخص به تماشای استریم‌های این بازی توسط استریمرهای شریک بلیزارد بپردازند. سپس آن دسته از افرادی که حساب توییچ خود را به حساب Battle.net متصل کرده‌اند می‌توانند مجوز تجربه‌ی بتای Overwatch 2 را به‌دست آورند.

به‌نظر می‌رسد این اقدام بلیزارد منجر به رشد قابل‌توجه بینندگان سری Overwatch در توییچ شده است. بلیزارد در توییتی در این‌باره نوشت: «با هم به رکورد بیش از ۱.۵ میلیون بیننده همزمان رسیدیم که بالاترین رقم برای اورواچ در توییچ است». نسخه بتای بازی Overwatch 2 از تاریخ ۶ اردیبهشت (۲۶ آوریل) در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار گرفته و تا روز ۲۷ اردیبهشت (۱۷ می) قابل تجربه خواهد بود. بلیزارد اعلام کرده است که در برگزاری تست بتای بعدی قصد دارد نسخه‌ی آزمایشی را روی کنسول‌ها نیز عرضه کند.

Overwatch 2

نسخه‌ی بتای Overwatch 2 امکان دسترسی به رقابت‌های 5v5 بخش PvP، حالت جدید Push Mode، سیستم Ping، چهار قهرمان بازآفرینی شده به‌نام‌های Orisa ،Doomfist ،Bastion و Sombra به‌همراه قهرمان جدید سری به‌نام Sojourn، تمام نقشه‌های نسخه‌ی اول اورواچ و چهار نقشه‌ی جدید به‌نام‌های Circuit Royal ،Midtown ،Toronto و Rome را به شرکت‌کنندگان می‌دهد.

نسخه‌ی بتای بازی Overwatch 2 هم‌اکنون برای بازیکنان کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای لاتین، برزیل، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، نیوزیلند، تایوان و جنوب شرق آسیا در دسترس است. بلیزارد در نوامبر گذشته اعلام کرد که تاریخ انتشار بازی‌های Overwatch 2 و Diablo 4 حداقل تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده