نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۳

افزایش احتمال عرضه کالکشن بازی های قدیمی Sonic در آینده نزدیک

اخیرا Sonic Origins در کشور کره‌جنوبی رتبه‌بندی سنی خود را دریافت کرده است که این موضوع به انتشار احتمالی آن در سال ۲۰۲۲ اشاره دارد.

شرکت سگا در ابتدای ماه مه ۲۰۲۱ رویداد Sonic Central را برگزار کرد که در جریان آن به بازی Sonic Colors Ultimate پرداخته شد و یک تیزر کوتاه از بازی نسل بعدی سونیک یعنی Sonic Frontiers نیز به نمایش در آمد. البته این تمام ماجرا نبود؛ چرا که شرکت سگا برای طرفداران قدیمی سونیک، یک کالکشن از بازی‌های آرکید مجموعه به نام Sonic Origins را معرفی کرد که گویا قرار است امسال عرضه شود.

حال به‌تازگی سازمان رده‌بندی سنی کشور کره‌جنوبی با بررسی بازی Sonic Origins آن را مناسب تجربه برای تمام کاربران اعلام کرد که این موضوع باتوجه‌به اینکه با یک مجموعه‌ی سونیک ۱۶ بیتی کلاسیک طرف هستیم، چندان جای تعجبی ندارد. بااین‌حال خبر رده‌بندی سنی این بازی تنها خبر جدیدی است که طرفداران آن پس از معرفی شنیده‌اند.

بازی کلاسیک سونیک

در زمان معرفی بازی Sonic Origins مشخص شد که سه نسخه‌ی اول Sonic the Hedgehog به همراه Sonic & Knuckles و Sonic CD این مجموعه را تشکیل می‌دهند. در سال گذشته تاکاشی ایزوکا، سرپرست Sonic Team شرکت سگا در مصاحبه با وب‌سایت ژاپنی 4Gamer تایید کرد که بازی‌های مجموعه‌ی Sonic Origins به‌صورت کامل و در قالب آثار مدرن پورت خواهند شد. پس اجرای آن‌ها مانند تجربه‌ی بازی‌های قدیمی با شبیه‌ساز نخواهد بود.

پورت شدن بازی‌های این مجموعه به بازیکنان امکان تجربه‌ی آن‌ها روی صفحات نمایش عریض 16:9 را می‌دهد. به نظر می‌رسد این بازی‌ها با استفاده از موتور Retro که توسط گروه Whitehead برای پورت بازی‌ها روی گوشی‌های هوشمند ساخته شده است، پورت می‌شوند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده