// شنبه, ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

تاریخ عرضه بازی Streets of Rage 4 مشخص شد

بالاخره پس از مدت‌ها صبر طرفدارها شرکت Dotemu اعلام کرد که بازی Streets of Rage 4 در چه روزی روی پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و کامپیوترهای شخصی منتشر می‌شود.

قبل از هر مورد دیگر باید به این نکته اشاره کرد که دارندگان اشتراک سرویس Gamepass مایکروسافت و برند ایکس‌باکس می‌توانند بدون صرف یک ریال هزینه‌ی جداگانه در همان روز انتشار Streets of Rage 4 به این ساخته‌ی Lizardcube و Guard Crush Games دسترسی داشته باشند؛ حقیقتی که باعث می‌شود اعلام تاریخ عرضه‌ی اثر مورد بحث که پنج‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ خورشیدی (۳۰ آوریل سال جاری میلادی) برای مخاطب‌های سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس حتی جذاب‌تر از حالت عادی نیز به نظر برسد. افراد علاقه‌مند به بازی‌های قدیمی ژانر beat-em-up و مخصوصا آن‌هایی که کودکی و نوجوانی خود را با چنین تجربه‌هایی همچون قسمت‌های گوناگون سری بازی Streets of Rage سپری کردند، احتمالا تا همین حالا هم به سختی برای بازی Streets of Rage 4 انتظار کشیدند و اکنون از کوتاهی فاصله‌ی باقی‌مانده تا انتشار آن خوشحال هستند. این اثر ۲۵ دلاری که البته انگار به خوبی دوست دارد توجه مخاطب‌های جدید را نیز به خود جلب کند، بیشتر از هر چیز دیگر نامه‌ای عاشقانه به آن‌هایی است که دل‌تنگ دوباره فشردن دیوانه‌وار دکمه‌ها، جان برداشتن از روی زمین برای زنده نگه داشتن کاراکتر، پرتاب کردن اراذل و اوباش به جهات مختلف و مواجهه با همه‌ی این‌ها از دریچه‌ی دوربینی قاب‌بندی‌شده به شکل خاص هستند.

بازی Streets of Rage 4

راستی باتوجه‌به تریلر جدید پخش‌شده از بازی Streets of Rage 4 اگر فکر می‌کنید که تکه‌تکه کردن دشمن‌های بخش اصلی برای شما کافی نخواهد بود، باید بدانید که می‌توان به سراغ Battle Mode رفت و درون هشت محیط متفاوت مشغول شکست دادن بازیکن‌های واقعی دیگر با مشت و لگد شد. پس در صورتی که دل‌تنگ جنس طراحی مرحله‌ی Streets of Rage یا هرکدام از شخصیت‌های آن شده‌اید، اکنون می‌دانید که اثر مورد بحث چه زمانی از راه می‌رسد و چرا احتمالا شانس خوبی برای دوست داشتن این ساخته‌ی تازه‌ی Dotemu داریم.

بازی Streets of Rage 4 در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ برای پلتفرم‌های  ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده