// دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

آپدیت جدید Monster Hunter: World دو هیولا جدید را به بازی اضافه می‌کند

به‌تازگی کپکام در توییتر اعلام کرده که سومین Title Update بازی Monster Hunter: World دو هیولا Raging Brachydios و Furious Rajang را به بازی اضافه می‌کند.

مقاله‌های مرتبط:

کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter: World، با ارائه آپدیت‌های مختلف، سعی دارد بازی خود را همچنان تازه و نو نگه دارد تا درکنار کاربران جدید، کاربران قدیمی بازی هم همچنان تجربه خود را گسترش دهند. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام در جریان مسابقات USA Champions بازی Monster Hunter World: Iceborne، اطلاعاتی را از آپدیت بعدی این بازی در دسترس قرار داد.

سومین Title Update رایگان مانستر هانتر: ورلد در تاریخ چهار فروردین ماه ۹۹ (۲۳ مارس) برای کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان این به‌روزرسانی شاهد اضافه شدن دو هیولا Raging Brachydios و Furious Rajang از Monster Hunter 4 Ultimate و Monster Hunter Freedom Unite هستیم. کاربران پس از دانلود و نصب این به‌روزرسانی، می‌توانند در قالب دو مأموریت جدید، این هیولاها را شکار کنند. 

در ادامه مشخص شده است که کاربران کامپیوتر هم در ماه آوریل می‌توانند سومین Title Update بازی Monster Hunter: World را دریافت کنند. این درحالی است که آپدیت ذکر شده، برای اولین‌بار در ماه ژانویه معرفی شد و همچنین در ادامه کپکام ویدیویی را از پشت صحنه طراحی و موشن کپچر هیولا Furious Rajang را در اختیار کاربران قرار داد. آخرین آپدیت بازی Monster Hunter: World، مربوط‌به آپدیت 11.0 و 11.01 می‌شود که تعدادی از باگ‌ها و مشکلات بازی را رفع می‌کرد.

از دیگر اخبار حول بازی Monster Hunter: World هم می‌توان‌به فروش ۱۵ میلیون نسخه‌ای این بازی اشاره کرد. همچنین به‌تازگی ریوزو سوجیموتو، تهیه کننده مانستر هانتر: ورلد در مورد آینده این مجموعه گفته است:

بدون درنظر گرفتن موفقیت Monster Hunter: World، ما همیشه روی اکشن و برقراری ارتباط تمرکز کرده‌ایم. بدون درنظر گرفتن موردی که درآینده روی آن کار خواهیم کرد، من احساس می‌کنم که این‌ها موارد پایه‌ای هستند که تغییر پیدا نخواهند کرد. همچنین ما می‌دانیم که در حال حاضر تعداد بازیکنان زیادی جذب این مجموعه شده‌‌اند و بازیکنان زیادی هم در سراسر جهان هستند که هنوز نسبت‌به این سری شناخت پیدا نکرده‌اند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از آپدیت آینده بازی Monster Hunter: World را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده