// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰

احتمال عرضه‌ی حالت جدید رایگان برای World of Warcraft

World of Warcraft نه تنها برای اهالی گیم آشنا است، بلکه به عنوان یک سرگرمی مشهور در دنیا شناخته می‌شود. حال بلیزارد ظاهرا قصد دارد یک سری از بازیکنان قدیمی را که از این بازی دور شده بودند، با ایجاد حالتی رایگان و اهدای امتیازات ویژه به بازی بازگرداند. با زومجی در ادامه همراه باشید.
سال گذشته‌ی میلادی، بلیزارد توانست با سیاست گذاری‌های صحیح و کارآمد در کنار عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی موفق Warlords of Draenor، جلوی ریزش کاربران خود را بگیرد و باز هم به رقم ۱۰ میلیون کاربر دست پیدا کند. این در حالی بود که میزان کاربران این بازی تا رقم ۶.۸ میلیون هم سقوط کرده بود. سوابق و تجربیات حساب شده و درخشان شرکت بلیزارد همواره این مسئله را برای مخاطبان و هواداران روشن کرده است که این شرکت تمایلی به شکست و عقب نشینی از مواضع خود در قبال بازی‌های عرضه شده‌اش ندارد و این مهم را با بازی World of Warcraft که بیش از ۱۰ سال از عمرش می‌گذرد، ثابت کرده است. سابقا بلیزارد از برنامه‌های خود برای زنده نگه داشتن این بازی طی ده سال آینده خبر داده بود که جای تامل داشت. به تازگی با خبر شدیم که بلیزارد قصد دارد تا نوعی از حساب های کاربری به نام Veteran Edition ایجاد کند که تا حدی به Starter Edition شبیه است تفاوت این حالت با حالت قبلی این است که اینبار شما بازی را از صفر شروع نمی‌کنید و در اول راه، بازیکن دارای سطحی بالا و مقداری پول و امکانات است تا بتواند بهتر از قبل به بازی ادامه دهد. البته بلیزارد قصد دارد با این حالت احتمالی، برخی بازیکنان قدیمی را که چند سالی است دنیای World of Warcraft را ترک کرده‌اند، دوباره با اهدای امتیازات ویژه بازگرداند. در حالت Starter Edition، بازیکنان قادر هستند تا سطح ۲۰ و در برخی مواقع تا سطح ۱۰۰ پیشرفت کنند و حداکثر ۱۰ طلا داشته باشند.
World-of-warcraft Warlord of Draenor، بسته‌ی الحاقی جدیدی که به نجات بازی World of Warcraft آمد.
پس از عرضه‌ی بسته‌ی بروزرسانی ۶.۱، اطلاعاتی نه چندان دقیق و واضح از Veteran Edition به دست آمد. حساب‌های کاربری Veteran یک سری محدودیت‌ها مانند عدم وجود تقویم رویدادها، شاتینگ، بخش دعوت دوستان در قالب گروه و بیشتر چیزهایی که در نسخه‌ی Starter هم پشتیبانی نمی‌شد، با خود به همراه دارد. در کل هنوز به طور دقیق مشخص نیست که کاربران Veteran چه دسترسی‌های خاصی دارند یا مدت زمان و محدودیت‌ آن‌ها در بازی تا چه حد است. حتی این امکان وجود دارد که چنین حالت جدیدی به مرحله‌ی اجرا نرسد و بلیزارد فکرهای دیگری برای جذب مخاطب در نظر داشته باشد. با این حال، انتظار داریم تا این حالت جدید، اگر ارائه شود، تفاوت‌های زیادی نسبت به Starter ها داشته باشد و بتوان بدون نیاز به پرداخت پول، از بیشتر امکانات بازی بهره برد و در موارد خاص‌تر و حرفه‌ای تر به سطوح بالا ارتقا پیدا کرد. هنوز بلیزارد هیچ بیانه‌ی خاصی مبنی بر تایید یا تکذیب این شایعات صادر نکرده است. منبع: CNET


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده